یک‌شنبه 17 تیر 1403

این قانونی است که باید اجرا شود؛/ مدیرعامل سپاهان: برخی سقف قرارداد را رعایت نمی‌کنند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
این قانونی است که باید اجرا شود؛/ مدیرعامل سپاهان: برخی سقف قرارداد را رعایت نمی‌کنند

مهدی آذربایجانی در مورد قانون سقف قرارداد و رقابت سپاهان برای رسیدن به لیگ نخبگان صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی آذربایجانی، مدیرعامل باشگاه سپاهان در جمع خبرنگاران راجع به قانون سقف قرارداد گفت: سقف قرارداد قانونی هست که باید رعایت شود. بعضا گفته می‌شود ممکن است توسط بعضی باشگاه‌ها رعایت نشود و همین باعث شود بازیکنان به سمت باشگاه دیگر بروند. باشگاه سپاهان همیشه یک باشگاه خوش قول بوده و سعی کرده قوانین را رعایت کند. اتفاقاتی که فصل قبل برای سپاهان افتاد به دلیل همین شفافیتش بود. ما تلاش‌مان را می‌کنیم که نقاط قوت و شاکله اصلی تیم حفظ شود و بتوانیم با وضعیت موجود و داشته‌ها تیم را تقویت کنیم. واقعا کار ساده‌ای نیست.

ویدئو: 346833

او در خصوص اینکه سپاهان باید فصل را با رقابت‌های آسیایی زودتر شروع کند عنوان کرد: رقابت سختی است و دو تیم رقیب ارزشی که برای‌شان گذاشته شده سه برابر تیم ماست. ما باید سقف را رعایت کنیم و باعث می‌شود بعضا ستاره‌های ما جذب تیم‌های خارجی شوند. بهانه‌ها نباید مانع افتخار آفرینی شود. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که با وضعیت موجود و فضایی که برای‌مان سیاست گذاری شده، بهترین اتفاقات را در آسیا رقم بزنیم. ما دو بازی هم نسبت به سایر تیم‌ها اضافه‌تر داریم که بتوانیم به لیگ نخبگان برویم.

آذربایجانی در مورد نصب تجهیزات VAR در نقش جهان گفت: ما آماده هستیم و این را به فدراسیون اعلام کردیم. آقای طیب نیا هم قول همکاری کامل را دادند.

او در مورد نگرانی هواداران‌شان برای نقل و انتقالات اضافه کرد: هواداران حق دارند نگران باشند. ما طبق لیستی که توسط سرمربی و کمیته فنی ارائه شده نقل و انتقالات دارد انجام می‌شود. بحث نقل و انتقالات سخت است. داریم تلاش می‌کنیم انشاالله که بشود بازیکن با کیفیت جذب کنیم.