شنبه 29 اردیبهشت 1403

بابک زنجانی

بابک زنجانی

وب‌گاه فرارو

«فعالیت سامانه بارشی و سرد طی این مدت پیش‌بینی می‌شود. بارش برف و وزش باد شدید در ارتفاعات شمال غرب، ارتفاعات البرز، بتدریج ارتفاعات غرب، ارتفاعات زاگرس، ارتفاعات مرکزی و جنوب شرق کشور پیش‌بینی می‌شود.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بازگرداندن اموال به‌یغما برده مردم به وسیله بابک زنجانی به کشور در صدر اخبار این روزها قرار دارد.

وب‌گاه فرارو

«تجارب مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهد که راه‌حل‌های مهندسی به تنهایی نمی‌تواند از کاهش هشداردهنده منابع آب زیرزمینی برای کشور جلوگیری کند، به‌ویژه زمانی که عوامل دیگری مانند فرونشست زمین در سطح کشور می‌تواند مانع از اثربخشی تلاش‌های تغذیه آبخوان‌ها شود.»

وب‌گاه فرارو

طولانی شدن خشکسالی در استان‌های مختلف، اغلب به افزایش میل به مهاجرت در افراد مختلف منتهی می‌شود، افرادی که تمایل دارند در راستای زندگی راحت‌تر به جایی کوچ کنند که دسترسی بهتری به منابع طبیعی داشته باشند. طبیعیست که همه اقشار جامعه امکان یا توان مهاجرت خارج از کشور را ندارند و در نتیجه، کوچ بین استانی را انتخاب می‌کنند. اما با توجه به این شرایط، کاهش تراکم جمعیت در برخی از استان‌ها و...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محموله‌ای معادل بدهی‌های ارزی بابک زنجانی در بهمن ماه 1402، در چند مرحله توسط سازمان اطلاعات سپاه وارد کشور شده و در اختیار بانک مرکزی جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

وب‌گاه الف

مجموع بدهی‌های بابک زنجانی به وزارت نفت حدود 120 هزار میلیارد تومان بوده است.

وب‌گاه فرارو

سازمان حج و زیارت تا کنون دارندگان اسناد حج تمتع تا پایان دی‌ماه 1386 را برای ثبت‌نام حج 1403 فراخوانده است و ثبت‌نام از این افراد تا پایان روز جمعه چهارم اسفندماه ادامه خواهد داشت. برای ثبت‌نام قطعی این متقاضیان نیز پنج روز مهلت درنظر گرفته شده است.

وب‌گاه فرارو

متهمان باند کلاهبرداری که با ترفند ارائه رسید پرداخت بانکی جعلی بیش از پنج میلیارد ریالی کلاهبرداری کرده بودند دستگیر شدند.

وب‌گاه فرارو

سامانه بارشی از آخر هفته وارد کشور می‌شود و تعداد زیادی از استان‌ها را متاثر از بارش برف و باران می‌کند.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به برگزاری کارگروه مدیریت پسماند استان تهران گفت: در این جلسه مقرر شد از طریق استانداری تهران به کلیه شهرداری‌های استان عدم استفاده از کودکان در مدیریت پسماند‌ها ابلاغ شود.

وب‌گاه فرارو

دکتر محمد رئیس‌زاده در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران اظهار کرد: بر اساس برخی از رتبه بندی‌های جهانی، ایران از منظر ارزش ویزیت پزشکان در رتبه 101 جهان قرار دارد.

وب‌گاه فرارو

. ساده‌ترین و مشخص‌ترین جنبه در این ماجرا، این است که مجموعه‌ای که با اسم کوروش کمپانی شناخته می‌شد، در معرفی رسمی خود در مجاری رسمی و اسناد قانونی، از عنوان «تعمیرات تلفن همراه» استفاده می‌کرد نه واردکننده گوشی!

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه فرارو

قاتل در بازجویی اولیه اظهار داشت به دلیل اختلافات شخصی با مقتول درگیر شدم و او را با سلاح سرد به قتل رساندم.

وب‌گاه مشرق نیوز

انتقادات محسن آرمین از اعضای ستاره دار گروهک منحله سازمان مجاهدین انقلاب معروف به فولکس سواران نسبت به جوانان اصلاح‌طلب دارای یک سابقه تاریخی خاص است!