شنبه 15 اردیبهشت 1403

بابک زنجانی

بابک زنجانی

وب‌گاه فرارو

نیمه‌شب گذشته حامیان یکی از داوطلبان مجلس شورای اسلامی به سمت ستاد یکی ار رقبای خود سرازیر، و پس از شکستن شیشه‌های ستاد رقیب، به آنجا وارد شدند.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح زرد از بارش باران و برف، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک از شنبه تا دوشنبه (5 تا 7 اسفند) خبر داد.

وب‌گاه فرارو

محور چالوس مسیر (رفت و برگشت)، واقع در استان مازندران، از ساعت 6 صبح روز یکشنبه 13 اسفند تا ساعت 24 روز سه شنبه 15 اسفند، به دلیل عملیات راهداری مسدود بوده و تردد از محور‌های جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، گفت: اتباع خارجی که از نظر مالی نیازمند محسوب می‌شوند، از خدمات رایگان بیمه سلامت برخوردار هستند و تعداد این افراد حدود 200 هزار نفر است.

وب‌گاه فرارو

یک پارکورکار از بالای ارتفاع به پایین سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

وب‌گاه فرارو

عضو شورای شهر تهران، گفت: بهره‌گیری از دوچرخه‌های اشتراکی، خواست مردم است؛ هر چند که ممکن است 100 درصد مردم با دوچرخه‌های اشتراکی موافق نباشند.

وب‌گاه فرارو

یک سمت پر حاشیه ماجرای کلاهبرداری کوروش کمپانی تبلیغ چهره‌های معروف هنری و ورزشی برای این کمپانی بود، تبلیغاتی که حتما در جلب اعتماد مردم به این شرکت تاثیر زیادی داشت.

وب‌گاه فرارو

اسماعیلی وزیر ارشاد درباره بازگشت معین گفت: ما برای هنرمندان احترام بسیاری قائل هستیم. من بار‌ها به صراحت اعلام کرده‌ام که هرکسی که قانون را رعایت می‌کند، با هر سلیقه و جناحی که باید می‌تواند فعالیت کند. از نظر ما هیچ فردی در چهارچوب قانون ممنوعیت ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور گفت: بازگرداندن اموال بابک زنجانی خبر خوبی قبل از انتخابات و شب عید برای مردم بود حتما در معادلات اقتصادی تاثیر مثبتی خواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش، گفت: بیش از 28 هزار آموزگار، بیش از 24 هزار دبیر، بیش از 20 هزار مربی امور تربیتی و بیش از 37 هزار دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان سال آینده پذیرفته می‌شوند.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی، گفت: طی رایزنی شهرداری تهران بنا شد فضا مدیریت بشود تا آموزش گواهی نامه پایه یک برای رانندگان کوتاه‌تر بشود.

وب‌گاه فرارو

«هرمزگان 75 درصد، سیستان و بلوچستان 67 درصد، فارس 63 درصد، یزد 53 درصد، قزوین 38 درصد، خراسان رضوی 36 درصد، تهران و البرز 33 درصد، لرستان 32 درصد و مرکزی 27 درصد نسبت به نرمال بارش کمتر دریافت کردند.»

وب‌گاه فرارو

ویدیویی از صف طولانی افاغنه در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها منتشر شده که به گفته این رسانه‌ها برای دریافت سپرده اقامت ایران است. افغانی‌ها برای دریافت دفترچه اقامت و مزایایش، باید یک سپرده صد میلیونی در بانک بگذارند که ظاهراً این رقم قابلیت تبدیل به اقساط 20 ماهه 5 میلیونی تومانی دارد. هنوز مسئولین درباره ویدیو و امکاناتی که قرار است دفترچه اقامت به افاغنه بدهد توضیح نداده‌اند.

وب‌گاه فرارو

حالا گفته می‌شود گروه بهمن دنبال کرسی سوم است. یعنی اینکه به‌طور کامل قدرت و اختیار برای مدیریت این بخش دولتی به بخش خصوصی واگذار شود. البته نکته بعدی این است وقتی خصوصی‌سازی به صورت کامل انجام نشود و درواقع شرکت‌ها خصولتی باشند، این مشکلات نیز پیش می‌آید.

وب‌گاه فرارو

رئیس دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: هیچ اتفاق تازه یا تغییری در قانون و مقررات پردیس سیدخندان رخ نداده است.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ملی فضای مجازی از امکان پذیر شدن دسترسی به سکو‌های پر مخاطب خارجی خبر داد.