شنبه 15 اردیبهشت 1403

بابک زنجانی

بابک زنجانی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اگر امنیت ملی را توانایی یک ملت برای حفاظت از ارزش های داخلی در مقابل تهدیدات خارجی بدانیم یا به عبارت دیگر، امنیت ملی را عبارت از این بدانیم که کشورها چگونه سیاست ها و تصمیمات لازم برای حمایت از ارزش های داخلی در مقابل تهدیدات خارجی اتخاذ می کنند؛ ضرورت حفاظت از آن بی شک از اولویت‌های اساسی یک کشور خواهد بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از مقامات صندوق بین‌المللی پول به بانک‌های مرکزی نسبت به کاهش زودهنگام نرخ بهره هشدار داد. به گزارش عرشه آنلاین، یکی از مقامات صندوق بین‌المللی پول به بانک‌های مرکزی نسبت به کاهش زودهنگام نرخ بهره هشدار داد. جولی کوزاک، سخنگوی صندوق بین‌المللی پول طی نشست مطبوعاتی گفت که سطح تورم در بسیاری از اقتصادها کاهش یافته، اما هنوز به هدف نرسیده یا به اندازه کافی به هدف نزدیک نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مردم ایران 20 سال پیش شاهد توافق قوه قضائیه با یک شرکت هرمی بودند که منجر به پرداخت خسارت به شاکیان ایرانی شد.

وب‌گاه فرارو

تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار و ثبت شرکت‌ها و موسسات برای افراد با کمترین موانع و قیدو شرط و امکان عرضه خدمات با کمترین نظارت در جامعه، موجب ظهور سوءاستفاده‌های مالی از شهروندان گردیده است.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی، بارش باران و برف، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، کاهش محسوس دما، برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ و کولاک برف از شنبه تا دوشنبه (5 تا 7 اسفند) خبر داد.

وب‌گاه فرارو

شرکت ملی گاز ایران در فرایند توسعه، سهم خود از اقتصاد کشور را همواره افزایش داده است. توسعه سهم گاز در سبد انرژی در داخل و نگاه به بازار‌های جهانی گاز و در نتیجه افزایش صادرات و بزرگتر شدن سهم ایران از تجارت جهانی گاز، این شرکت را به عنوان یک بنگاه اقتصادی بزرگ و بزرگتر می‌سازد تا جایی که این بنگاه در معرض بخش صعودی هزینه‌ها در برنامه بلند مدت تولید قرار می‌گیرد. برای اینکه صنعت گاز...

وب‌گاه فرارو

مردی که الکل سمی از داروخانه گرفته و نوشیده بود، نابینا شد.

وب‌گاه فرارو

طا‌ها رمضانی، مدیرکل دفتر سیاستگذاری و توسعه اشتغال وزارت کار گفته در پاییز 1402 نرخ بیکاری فارغ التحصیلان 11.4 درصد بوده و این نرخ بالاتر از نرخ بیکاری عمومی است که نیازمند برنامه ریزی ویژه برای اشتغال فارغ‌التحصیلان است.

وب‌گاه فرارو

اطمه بنی فاطمه در گفتگو با خبرنگار، اظهار کرد: به دلیل برودت هوا در مشگین شهر پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی دوره‌های تحصیلی روستایی در نوبت صبح تعطیل شد.

خبرگزاری میزان

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با اشاره به شناسایی اموال بابک زنجانی در خارج و انتقال آن به تهران، بیان کرد: جای تقدیر و تشکر از قوه قضاییه دارد.

وب‌گاه فرارو

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری گفت: در استان اصفهان، طی ماه‌های گذشته تعدادی تروریست و عناصر معاند در سطح استان دستگیر شدند.

وب‌گاه فرارو

دولت در سال 1401 اعلام کرد ارز مواد اولیه را که بر پایه 4 هزار و دویست تومان بود به 24 هزار و پانصد می‌رساند که مدتی بعد به 28 هزار و پانصد رسید. گفته می‌شد که با این اتفاق، قیمت دارو‌ها نیز بالاتر می‌رود و دارو‌های وارداتی که ارز می‌گیرند، به 6 برابر قیمت می‌رسند و دارو‌های تولیدی نیز تقریبا 2 و نیم برابر گران‌تر می‌شوند. این یعنی ارزش بازار تقریبا سه برابر می‌شود. همین اتفاق هم افتاده...

وب‌گاه فرارو

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اعلام زمان نتایج آزمون دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال 1403 از اعلام نتایج اولیه این آزمون به صورت کارنامه تا نیمه اول اردیبهشت ماه 1403 خبر داد.

وب‌گاه فرارو

محمد باقر نائیجی گفت: رشوه شرعا اختصاص به محدوده قضاوت دارد و دادن و گرفتن آن در بحث قضاوت حرام است، در غیر مورد قضاوت، دادن آن برای رسیدن به آنچه حق آن شخص است جایز است اگرچه طرف مقابل که وظیفه دارد کار را انجام دهد حرام است که آن مال را دریافت کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اسبق بانک مرکزی از دریافت وام های کلان توسط افراد کارتن خواب در بانک های ناتراز گفته است.