شنبه 29 اردیبهشت 1403

بابک زنجانی

بابک زنجانی

وب‌گاه فرارو

جمعه به تدریج و با نفوذ جریانات سرد به غرب سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش باران و وزش باد در گیلان و اردبیل آغاز می‌شود و در شمال غرب کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

وزیر سابق امور خارجه کشورمان تاکید کرد: «مردم بودند که این انقلاب را به ثمر رساندند و این مردم بودند که تا به امروز این انقلاب را حفظ کردند.»

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام خطیب گفت: مقوله امنیت در ایران اسلامی «مردم‌پایه» می‌باشد و به همین دلیل همه‌ی ما، امنیت را مدیون مردم عزیزمان هستیم. لذا مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در روزهای اخیر یک گروه هکری ادعا کرده است که موفق به هک سامانه‌های مربوط به قوه قضاییه و انتشار اسناد و مدارک شده است که اسناد تاریخ گذشته و غیر قابل استناد است.

وب‌گاه فرارو

محور‌های جنوب به شمال محور هراز (محدوده منظریه تا پلور) و محور شهریار - تهران (اکثر مقاطع) دارای ترافیک نیمه سنگین است.

وب‌گاه فرارو

«اگر اختلاف نمره بین مصحح اول و دوم تا یک نمره باشد، میانگین گرفته می‌شود و نمره بالاتر به نفع دانش‌آموز ملاک قرار می‌گیرد. اما اگر اختلاف بیش از یک نمره باشد، برگه به مصحح سوم ارجاع می‌شود و اگر باز هم اختلاف وجود داشته باشد مجدد به چرخه تصحیح باز می‌گردد.»

وب‌گاه فرارو

ویدیویی از سرقت عجیب تلویزیون ال‌ای دی از یک مغازه منتشر شده است. صاحب مغازه تا لحظه آخر در تلاش بود تا تلویزیون را پس بگیرد.

وب‌گاه فرارو

6 اسفند 1402 همزمان با ولادت حضرت قائم (عج) تعطیل رسمی اعلام شده است. از آنجایی که روز قبل این تعطیلی رسمی اسفندماه شنبه است شایعاتی درباره اعلام میان تعطیلی شنبه 5 اسفندماه به دلیل برگزاری جشن نیمه شعبان منتشر شده است که هنوز مقامات رسمی درباره آن توضیحی ندادند.

وب‌گاه فرارو

از اوایل هفته جدید، موج گسترده‌ای از بارش بیشتر مناطق کشور را فرا خواهد گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بدهی بابک زنجانی معادل یارانه 400 میلیون نفر در یک ماه بوده است بدهی بابک زنجانی معادل یارانه 400 میلیون نفر در یک ماه بوده است به گزارش عرشه آنلاین، مجموع بدهی‌های بابک زنجانی به وزارت نفت حدود 120 هزار میلیارد تومان بوده است. با اعلام قوه قضائیه، تمام بدهی بابک زنجانی به بیت‌المال بازگشته است.

وب‌گاه فرارو

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی 24 ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون» با میانگین 120 بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون» با میانگین 117 و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌بابک زنجانی جنجالی‌ترین متهم فساد مالی ایران در چهار دهه اخیر است. نام او برای اولین بار در یک جلسه استیضاح از زبان رئیس جمهور در مجلس افشا شد و در ادامه با مجموعه‌ای از نهاد‌های حاکمیتی گره خورد. اما ثروت افسانه‌ای بابک زنجانی از کجا آمده است؟ پرونده بابک زنجانی، متهم معروف به «دور زننده تحریم‌های نفتی»، بعد از گذشت یک دهه متحول شده است. در روز‌های اخیر غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس...

وب‌گاه فرارو

«جمعه (4 اسفند) به تدریج با نفوذ جریانات سرد به قلب سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش باران و وزش باد در گیلان و اردبیل آغاز می‌شود و در شمال غرب کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد. شنبه (5 اسفند) در شمال غرب، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران و برف وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.»

وب‌گاه فرارو

«وقتی اینفلوئنسری دعوت می‌کنیم بنده خدا باید یک سیمکارت بدون فیلتر داشته باشد چرا که ما او را صدایش کرده‌ایم که بیاید بگوید در ایران چه خبر است. به هر حال توانستیم تعدادی سیمکارت بدون فیلتر تهیه کنیم و به اینفلوئنسرها، رسانه‌های خارجی و مقامات جهانی بدهیم و خوشبختانه انعکاس جشنواره گردشگری و هم جشنواره صنایع دستی ما بسیار خوب بود.»

وب‌گاه فرارو

از سال 1397 واردات اسباب بازی به دلیل محدودیت‌های ارزی ممنوع شد، اما از بهمن سال گذشته با در نظر گرفتن محدودیت‌هایی، واردات این محصول باز شده است.