شنبه 15 اردیبهشت 1403

بابک زنجانی

بابک زنجانی

وب‌گاه فرارو

شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای شهر تهران امروز / جمعه / روی عدد 119 قرار گرفته که در این شرایط به کودکان، بیماران قلبی و ریوی و همچنین زنان باردار توصیه می‌شود از تردد در فضای باز خودداری کنند.

خبرگزاری میزان

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور با بیان اینکه بازگرداندن اموال بابک زنجانی به کشور خبر خوبی قبل از انتخابات و شب عید برای مردم بود گفت: این خبر حتما در معادلات اقتصادی تاثیر مثبتی خواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

داوطلبان در 154 شهر و 361 حوزه امتحانی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و 1340 حوزه فرعی در آزمون کارشناسی ارشد شرکت می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

در مناطق شمال غرب، سواحل شمالی، شمال شرق، دامنه‌های جنوبی البرز و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش برف و باران آغاز می‌شود.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از پایان بررسی‌های کارشناسی و اعلام علت قطعی آتش سوزی در بیمارستان گاندی، خبر داد.

وب‌گاه فرارو

در قسمت دوم از فصل سوم مسابقه اسکار با اجرای مهران مدیری نیکی مظفری با یک نظر خطاب به امیرعلی نبویان واکنش مهران مدیری را درپی داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از نکات مهم بازار امروز این بود که ارز مسافرتی دوبرابر شد. همچنین طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر قیمت طلا و سکه صعودی شدند.

وب‌گاه فرارو

«بدون داشتن برگه معاینه فنی، از تردد تمامی وسائل نقلیه جلوگیری می‌شود.»

وب‌گاه فرارو

«براساس نتایج به‌دست‌آمده از رتبه‌بندی اولیه، متاسفانه حدود 50 درصد باغ‌وحش‌های کشور در وضعیت متوسط به پایین قرار دارند. اعلام وضعیت یک باغ‌وحش از نظر بررسی کل شاخص‌ها انجام می‌شود که شامل حوزه‌های مختلفی نظیر مجوزها، بهداشت، پسماند، حقوق حیوانات، شرایط نگهداری، مسائل آموزشی، ابتکارات و... است.»

وب‌گاه فرارو

جمعه به تدریج و با نفوذ جریانات سرد به غرب سواحل دریای خزر ابرناکی و بارش باران و وزش باد در گیلان و اردبیل آغاز می‌شود و در شمال غرب کشور بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

وزیر سابق امور خارجه کشورمان تاکید کرد: «مردم بودند که این انقلاب را به ثمر رساندند و این مردم بودند که تا به امروز این انقلاب را حفظ کردند.»

خبرگزاری تسنیم

حجت الاسلام خطیب گفت: مقوله امنیت در ایران اسلامی «مردم‌پایه» می‌باشد و به همین دلیل همه‌ی ما، امنیت را مدیون مردم عزیزمان هستیم. لذا مردم با مشارکت در انتخابات، امنیت را پایدار می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در روزهای اخیر یک گروه هکری ادعا کرده است که موفق به هک سامانه‌های مربوط به قوه قضاییه و انتشار اسناد و مدارک شده است که اسناد تاریخ گذشته و غیر قابل استناد است.

وب‌گاه فرارو

محور‌های جنوب به شمال محور هراز (محدوده منظریه تا پلور) و محور شهریار - تهران (اکثر مقاطع) دارای ترافیک نیمه سنگین است.

وب‌گاه فرارو

«اگر اختلاف نمره بین مصحح اول و دوم تا یک نمره باشد، میانگین گرفته می‌شود و نمره بالاتر به نفع دانش‌آموز ملاک قرار می‌گیرد. اما اگر اختلاف بیش از یک نمره باشد، برگه به مصحح سوم ارجاع می‌شود و اگر باز هم اختلاف وجود داشته باشد مجدد به چرخه تصحیح باز می‌گردد.»