شنبه 29 اردیبهشت 1403

بابک زنجانی

بابک زنجانی

وب‌گاه فرارو

سید ابراهیم رئیسی صبح چهارشنبه دوم اسفند 1402 در جلسه هیئت دولت با اشاره به نزدیک شدن به روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، با تاکید بر ضرورت تلاش همگانی برای برگزاری هر چه پرشورتر این رویداد مهم اظهار داشت: توجه به قانون، رعایت اخلاق انتخاباتی و اتخاذ رویکرد امیدآفرین و پرهیز از سیاه‌نمایی مورد توجه همه کسانی باشد که در عرصه انتخابات و تبلیغات انتخاباتی فعالیت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

استوری جدید از بابک زنجانی در اکانت منتسب به او در تلگرام خبر ساز شد. همزمان با انتشار خبری درباره بابک زنجانی به نقل از معاون حقوقی رئیس جمهوری، انتشار یک استوری از حساب کاربری تلگرام منتسب به بابک زنجانی سوال برانگیز شد. عرشه آنلاین، نشاندهنده کندل یک چارت است که عنوان دقیق آن در تصویر منتشر شده از سوی بابک زنجانی مشخص نشده است. با این حال آنچه مشاهده شده این است که عدد مندرج در چارت...

وب‌گاه فرارو

اولین عکس هولناک دوران کرونا که خانواده‌ای که عزیزشان را از دست داده بودند و نمی‌توانستند به پیکرش نزدیک شوند و اینگونه برایش نماز میت می‌خواندند.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز جوانی جمعیت وزارت بهداشت پیرترین و جوان‌ترین استان‌های کشور را از نظر جمعیتی اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: استوری جدید از بابک زنجانی در اکانت منتسب به او در تلگرام خبر ساز شد.

وب‌گاه فرارو

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران، از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر فعالیت پراکنده سامانه بارشی طی امروز چهارشنبه دوم و فردا پنج شنبه سوم اسفندماه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت سکه امامی که روز گذشته کانال 33 میلیون تومان را از دست داده بود امروز و بر اساس اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر، به یک قدمی کانال 33 میلیون تومان رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بخش زیادی از بدهی‌های بابک زنجانی به صورت ارزی وارد کشور شد و در اختیار بانک مرکزی قرار گرفت اما فکر می‌کنید بدهی‌های بابک زنجانی معادل با چه چیزهایی است؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون حقوقی رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت گفت: حکم دادگاه زنجانی از ابتدا این بود که اگر اموال برگردد اعدام نمی‌شود

وب‌گاه فرارو

سرهنگ مختار پناهی گفت: با توجه به نزدیک شدن نیمه شعبان مصادف با ولادت حضرت مهدی (عج) و برگزاری آیین‌های ویژه این روز در مسجد مقدس جمکران و توالی آن با تعطیلات پایانی هفته، شاهد افزایش سفر‌های بین شهری و تراکم ترافیک در این ایام در محور‌های مواصلاتی به استان قم خواهیم بود.

وب‌گاه فرارو

حمید حاج اسماعیلی با اشاره به تعیین دستمزد 1402 اظهار کرد: سال قبل در تعیین مزد چندان موفق نبودیم و این امر گلایه گروه‌های کارگری و بازنشستگان را به دنبال داشت.

وب‌گاه فرارو

معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری آبفای کشور گفت: پیش‌بینی می‌شود سال پیش‌رو 16 استان کشور با بحران کم آبی رو به رو باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نقش سازمان اطلاعات سپاه در بازگرداندن اموال بابک زنجانی به ایران روایت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

این اموال در چند کشور مختلف از جمله ترکیه، امارات و تعدادی از کشورهای آسیای میانه و جنوب شرقی آسیا پخش شده بود که سربازان گم‌نام امام زمان (عج) توانستند آن‌ها را شناسایی کنند.

خبرگزاری میزان

فکر می‌کنید بدهی‌های بابک زنجانی معادل با چه چیزهایی بوده است؟