پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

باراک اوباما

باراک اوباما

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: «باراک اوباما»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در اظهاراتی نسبت به اقدامات اسرائیل علیه غزه هشدار داده و عنوان کرد، قطع منابع آب و غذا ممکن است نگرش فلسطینی‌ها علیه یهودیان را تغییر داده و حمایت‌های بین‌المللی از اسرائیل را کاهش دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درحالیکه ارتش اسرائیل ادعا کرده که آماده «حملاتی سخت و بی‌امان» علیه حماس می‌شود، رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده هشدار داد، هرگونه استراتژی نظامی رژیم صهیونیستی که ارزش جان انسان‌ها را نادیده بگیرد، در نهایت نتیجه معکوس خواهد داشت. درحالیکه ارتش اسرائیل ادعا کرده که آماده «حملاتی سخت و بی‌امان» علیه حماس می‌شود، رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده هشدار داد، هرگونه استراتژی نظامی رژیم صهیونیستی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترامپ در صورت رئیس جمهوری ایران را تهدید کرد. ترامپ در صورت رئیس جمهوری ایران را تهدید کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده گفت: اگر دوباره رئیس‌جمهور شوم، حکومت ایران را به‌طور کامل تحریم می‌کنم.

وب‌گاه گسترش

دونالد ترامپ در سخنرانی خود در چارچوب تبلیغات انتخاباتی گفت: ماموران ایرانی به نیروهای ما در سراسر خاورمیانه موشک شلیک می‌کنند و بایدن هیچ کاری نمی‌کند، این رئیس‌جمهور از مشکلات زیادی رنج می‌برد. دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده آمریکا، دوشنبه در یک سخنرانی اعلام‌کرد که در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آینده، تحریم‌های کاملی را علیه جمهوری‌اسلامی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

باراک اوباما در یادداشتی کم‌سابقه به رژیم صهیونیستی هشدار داد که باعث ایجاد تلفات زیاد غیرنظامیان نشود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرویس‌های جاسوسی همواره سعی دارند افراد مختلفی را به استخدام خود درآورند تا مخفیانه‌تر و مطلوب‌تر به اطلاعات مهم مدنظر خود دست پیدا کنند که در این میان فعالان رسانه‌ای از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران در سخنانی کم‌سابقه، هشدارهایی به رژیم اسرائیل و حامیان آن در جنگ علیه غزه داد. امیرعبداللهیان در یک گفت‌وگوی تلویزیونی که دوشنبه شب پخش شد، با اشاره به اینکه اگر جنایت های جنگی رژیم صهیونیستی متوقف نشود، جبهه های جدیدی گشوده می شود و این موضوع اجتناب ناپذیر خواهد بود، گفت «هر گونه اقدام پیش دستانه در ساعات پیش رو متصور است.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت بایدن در پاسخ به فشار‌های سیاسی در داخل، ممکن است مداخله فعالانه‌تری در سیاست اسرائیل داشته باشد تا کابینه نتانیاهو را متقاعد کند در سیاست‌هایی که منجر به بروز خشونت با فلسطینی‌ها می‌شود، تجدیدنظر کند. جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در یک سخنرانی علنی در تاریخ 11 اکتبر اعلام کرد که آمریکا از اسرائیل حمایت کرده تا مطمئن شود که دولت یهودی اسرائیل می‌تواند امروز، فردا مثل همیشه از خود...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات دولت آمریکا در گفت‌وگوهای غیرعلنی با همتایان خود در رژیم صهیونیستی به آن‌ها توصیه می‌کنند که در غزه مطابق قوانین بین‌المللی عمل کرده و در مقابل حماس خویشتن‌داری کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی در روایت آخرین نشست سازمان ملل در سال 1398 که ایران تحت شدیدترین تحریم های آمریکا قرار داشت، از هزینه دادن برای رفع تحریم ها به نفع مردم گفته و اینکه حاضر بوده قربانی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در برابر افزایش بی‌سابقه مهاجرت از مرز جنوبی، قطبی‌سازی مسئله مهاجرت، رئیس‌جمهور جو بایدن را در یک مخمصه سیاسی و بوروکراتیک قرار داده است.

وب‌گاه گسترش

رئیس‌جمهور جنجالی پیشین ایالات متحده و نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری 2024، بار دیگر به استراتژی قدیمی روی می‌آورد که در طول مبارزات انتخاباتی 2016 به بهانه مقابله با ترس از حملات آینده در خاک آمریکا و در راستای اعمال سیاست‌های سخت‌گیرانه مهاجرتی‌اش در خاک این کشور به کار گرفت. در پی تشدید حملات حماس به رژیم صهیونیستی، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور جنجالی پیشین ایالات متحده و نامزد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کتاب جدیدی درباره خواهر رهبر کره شمالی منتشر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اوباما بدون اشاره به جنایت‌های هرروزه نظامیان صهیونیستی علیه مردم فلسطین و محاصره چند ساله مردم غزه، عملیات بزرگ و انتقام‌جویانه نیروهای مقاومت فلسطین علیه نظامیان صهیونیست را «حملاتی تروریستی علیه اسرائیل و کشتار مردم بی‌گناه» توصیف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سونگ یون لی محقق کره جنوبی در کتاب تازه منتشر شده‌اش به روند به قدرت رسیدن کیم جوان در سیستم کره‌شمالی می‌پردازد و به طرز ماهرانه‌ای عملکرد او را به عنوان جانشین بالفعل برادرش توصیف می‌کند. او باید «دهانش را ببندد». این نصیحتی بود که کیم یو‌جونگ، خواهر قدرتمند کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، پس از پیشنهاد کمک اقتصادی به پیونگ‌یانگ در ازای خلع سلاح هسته‌ای، به یون سوک یول، رئیس‌جمهور کره‌جنوبی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز نتانیاهو در شرایط بدی قرار دارد، چرا که برای جلوگیری از گسترش ابعاد این فاجعه باید رادیکال های عضو ائتلاف تحت رهبری اش را مهار کرده و همزمان حماس را در موضع ضعف قرار دهد، از همین رو بسیاری از تحلیلگران می گویند آینده این رویارویی بی‌سابقه مبهم است.