پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

باراک اوباما

باراک اوباما

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نرگس محمدی همان زندانی امنیتی است که سال‌ها برای ایجاد آشوب در ایران تلاش کرد، اما سازمان‌های بین‌المللی چه پاسخی به او دادند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

چرا طوفان الاقصی آغاز شد؟ چرا اسرائیل غافلگیرشد؟ صبح روز شنبه 7 اکتبر، گروه فلسطینی حماس حمله غافلگیرانه‌ای به اسرائیل در مقیاسی بی‌سابقه انجام داد: شلیک هزاران موشک، نفوذ نیروها به خاک اسرائیل و اسارت تعداد نامعلوم و کشته شدن شمار بالایی. بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل اعلام کرد که رژیمش در «جنگ» است. برای آگاهی از معنای این امر برای اسرائیل، فلسطینی‌ها و منطقه، مجله فارن افرز...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در بحبوحه حملات حماس علیه اسرائیل، چندین دموکرات آمریکایی از این موضوع که ایالات متحده سفیری در اسرائیل ندارد، ابراز نگرانی کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه آمریکا در گفت‌وگویی ادعای تاثیر کمک‌کننده آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده ایران از کره جنوبی بر انجام شدن عملیات فلسطین علیه اسرائیل را تکذیب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه آمریکا ادعای تاثیر کمک‌کننده آزادسازی پول‌های بلوکه‌شده ایران از کره جنوبی بر انجام شدن عملیات جنبش مقاومت فلسطین علیه رژیم اشغالگر قدس را تکذیب کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مجموعه جوایز سیاسی ایران در فستیوال‌های مختلف هنری، فرهنگی و... غرب زیاد شده است که به نظر می‌رسد غربی‌ها در هر جشنواره برای تخریب کشورمان یک جایزه کنار گذاشته‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شغل نرگس محمدی و شیرین عبادی خیلی ساده و شیک است، آن‌ها در ایران به اسم فعال حقوق بشری گزارش‌های دروغین و سیاه تهیه‌کرده و آن را به سرویس‌های اطلاعاتی در خارج از کشور می‌فروختند!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متن بیانیه فراکسیون زنان مجلس در پی اعطای جایزه صلح نوبل به نرگس محمدی به شرح زیر است: جایزه صلح نوبل باید محملی برای بازیابی صلح جهانی، نزدیکی ملل به یکدیگر و پرهیز از خشونت در سطوح خرد و کلان باشد نه اینکه در مقابله با حقوق ملت‌ها دنبال شود. این جایزه که به نوعی بایستی نماد پاسداشت فعالیت‌های انسان‌دوستانه و مروج صلح و دوستی در جهان باشد، طبق...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فراکسیون زنان مجلس اعلام کرد، اعطای جایزه صلح نوبل به نرگس محمدی اقدامی سیاست‌زده, و غیراخلاقی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای اعطای جایزه نوبل صلح به نرگس محمدی را اقدامی سیاست‌زده، غیراخلاقی و ضد پیشبرد فرایندهای مردم‌سالارانه دانست. فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای اعطای جایزه نوبل صلح به نرگس محمدی را اقدامی سیاست‌زده، غیراخلاقی و ضد پیشبرد فرایندهای مردم‌سالارانه دانست. به گزارش عرش آنلاین، فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی روز شنبه در واکنش به اقدام...

وب‌گاه مشرق نیوز

فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای اعطای جایزه نوبل صلح به نرگس محمدی را اقدامی سیاست‌زده، غیراخلاقی و ضد پیشبرد فرایندهای مردم‌سالارانه دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: فراکسیون زنان مجلس در بیانیه‌ای تاکید کرد: اقدامات نرگس محمدی مخالفت جدی با حاکمیت قانون و پیشبرد روندهای مردم‌سالارانه دارد و نافی هر گونه صلح و ثبات در مرزهای سرزمینی ایران است.

وب‌گاه مشرق نیوز