پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

باراک اوباما

باراک اوباما

وب‌گاه عرشه آنلاین

میشل 60 ساله بار‌ها گفته که تمایلی برای کاندیدا شدن در انتخابات ندارد و اذعان داشته که از بابت نتایج انتخابات 2024 نگران است. در نظرسنجی جدیدی مشخص شد که اگر بایدن از گردونه رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکا کنار بکشد، میشل اوباما به دلیل آنکه از دو رقیب دیگر یعنی کامالا هریس و هیلاری کلینتون جلوتر است، می‌تواند جای او را بگیرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ دیلی میل نوشت، دو کاندیدای...

وب‌گاه عصر ایران

دو کاندیدای دیگر دموکرات انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا کامالا هریس، معاون بایدن و هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق این کشور هستند اما میشل اوباما، همسر باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در نظرسنجی‌ها جلوتر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که شاید بایدن پیش از انتخابات نوامبر کنار برود و در نظرسنجی‌ها میشل اوبامای 60 ساله جلوتر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، او در تحلیلی که از سوی سی‌ان‌ان منتشر شده، به این پرسش پرداخت که چرا ایران از آمریکا متنفر است. زکریا می‌نویسد: هفت اکتبر، دنیا را تغییر داد. حمله غافلگیرانه حماس در اسرائیل با یک جنگ تلافی‌جویانه گسترده و مرگبار در غزه همراه شد. ایالات متحده یک بازیگر اصلی امنیتی در خاورمیانه، با متحدان و دشمنان خود در منطقه، اکنون یک هدف در مقابل خود دارد؛ طی یک...

وب‌گاه مشرق نیوز

تحلیلگر ارشد شبکه سی‌ان‌ان تأکید کرد آمریکا باید این ایده که حکومت ایران سقوط می‌کند را کنار بگذارد. فرید زکریا همچنین سوابق رفتاری آمریکا را علت تنفر ایران از آمریکا توصیف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هفته ها تا انتخابات ریاست جمهوری روسیه باقی مانده، نتیجه این کارزار نیز از پیش تعیین شده است، ولادیمیر پوتین برای شش سال دیگر در قدرت می ماند. انتخاب قریب‌الوقوع پوتین سوالی را درباره سیاست دولت بایدن درباره روسیه مطرح می‌کند. آیا ایالات متحده خواهان یک روسیه دموکراتیک شده است؟ آیا بایدن به برکناری پوتین امیدوار است؟ آیا بدون پوتین، اتحاد روسیه با جمهوری خلق چین از بین می‌رود؟...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دشمنان پوتین در طول این سال‌ها به طرق مختلفی هدف قرار گرفته شده‌اند: تیراندازی، مسمومیت و حتی سقوط هواپیما. الکسی ناوالنی هم جدیدترین دشمن رئیس جمهور روسیه است که در زندان درگذشت. دشمنان پوتین در طول این سال‌ها به طرق مختلفی هدف قرار گرفته شده‌اند: تیراندازی، مسمومیت و حتی سقوط هواپیما. الکسی ناوالنی هم جدیدترین دشمن رئیس جمهور روسیه است که در زندان درگذشت. یوری شکوچیکین، آنا پولیتکوفسکایا،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دشمنان پوتین در طول این سال‌ها به طرق مختلفی هدف قرار گرفته شده‌اند: تیراندازی، مسمومیت و حتی سقوط هواپیما.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دشمنان پوتین در طول این سال‌ها به طرق مختلفی هدف قرار گرفته شده‌اند: تیراندازی، مسمومیت و حتی سقوط هواپیما. الکسی ناوالنی هم جدیدترین دشمن رئیس جمهور روسیه است که در زندان درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس اقتصاد، گفت: در صورت برگشت ترامپ به ریاست کشوری که بزرگترین اقتصاد دنیا را دارد و شانس بالایی نیز برای انتخاب او متصور است، قطعاً فشار‌ها بر ایران، بیشتر خواهد شد. هم میهن نوشت: سال 1403 سال آزمون دولت ابراهیم رئیسی است. در دو سال‌ونیم گذشته نه سایه تحریم‌ها شدید بود و نه قیمت‌های نفت در سطح حداقلی که دولت را در مضیقه مالی قرار دهد، اما وضع برای سال آینده متفاوت است. از همین...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دونالد ترامپ در یک رده‌بندی از روسای جمهور تاریخ آمریکا که از سوی ده‌ها تاریخدان صورت گرفته، به‌عنوان بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا در قعر جدول قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنیانگذار ویکی‌لیکس که در زندانی در انگلیس به سر می‌برد، درخصوص حکم استرداد خود به واشنگتن در دادگاه عالی لندن درخواست تجدید نظر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات اروپا و واشنگتن به اظهارات تحریک آمیز رئیس جمهور سابق تا حدودی عادت کرده اند. اما حتی با توجه به این معیارها، مواضع ترامپ مبنی بر اینکه نه تنها از اعضای ناتو حمایت نمی کند بلکه روسیه را برای حمله به این گروه از بازیگران تشویق می نماید، رهبران دو طرف اقیانوس اطلس را به لرزه درآورد و انتقادهای بسیاری را به دنبال داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جاشوا کیتینگ در نشریه وُکس نوشت، هنگامی که ایالات متحده در اوایل این ماه برای انتقام کشته شدن سه سرباز آمریکایی در پایگاه آن کشور در اردن، حملات هوایی را علیه برخی گروه های شبه نظامی در منطقه آغاز کرد، رئیس‌جمهور جو بایدن خاطرنشان کرد که اگرچه ایالات متحده به حملات مرتبط با ایران «در زمان ها و مکان هایی که ما انتخاب می کنیم» پاسخ می‌دهد، اما واشنگتن «به دنبال درگیری در خاورمیانه یا...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان مجلس آمریکا خواستار آزمایش سلامت جو بایدن برای تعیین شایستگی و توانایی های او به منظور ریاست جمهوری این کشور شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیکی هیلی کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه در مصاحبه‌ای با شبکه خبری فاکس نیوز گفت که جو بایدن رئیس جمهوری از سمتش کناره گیری کند.