پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

باراک اوباما

باراک اوباما

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران با اشاره مراسم هفتمین سالگرد درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی نوشت: روزی روزگاری هاشمی رفسنجانی نماد قدرت در ایران بود و هر جا می‌رفت مقامات ریز و درشت برای دیدار با او یا درخواستی از او صف می‌بستند و نوبت می‌گرفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس یک گزارش، «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا به‌طور فزاینده‌ای نسبت به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 نگران است و می‌ترسد که دونالد ترامپ به کاخ سفید بازگردد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

باز گانور، رئیس دانشگاه ریچمن در نشریه تایمز اسرائیل به بررسی دلایل شروع جنگ اسرائیل و حماس پرداخت و نوشت: در حالی که جنگ بین اسرائیل با فلسطین با عنوان «شمشیرهای آهنین» تداوم دارد، برای ما حیاتی است که پیشینه و دلایل شروع جنگ را درک کنیم و در انجام این کار به چند سوال اساسی بپردازیم: چرا این جنگ در اکتبر 2023 آغاز شد؟ چه کسی پشت آن است؟ و چگونه آن را به طور موثر مخفی نگه داشته است؟

خبرگزاری تسنیم

دولت کوبا به منظور کاهش کسری بودجه شدید خود، از اول فوریه قیمت بنزین و گازوئیل را در این جزیره تا 500 درصد افزایش خواهد داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

میشل اوباما همسر رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: تصور اتفاقاتی که ممکن است در جریان انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا بیفتد او را به وحشت می اندازد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا می‌گوید «لوید آستین» وزیر دفاع این کشور به دلیل ترک وظیفه پس از بستری شدن در بیمارستان و عدم اطلاع‌رسانی در این زمینه به کاخ سفید، باید هرچه سریع‌تر اخراج شود. به گزارش «دیلی میل» ترامپ با انتشار پست تندی در شبکه اجتماعی‌اش موسوم به «تروث» عدم اطلاع‌رسانی لوید آستین به مافوقش در باب بستری شدن در بیمارستان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری سابق آمریکا پس از «ناپدید شدن یک هفته‌ای» لوید آستین، وزیر دفاع این کشور و عدم اطلاع وی درباره وضعیتش خواستار «برکناری فوری» وی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همزمان با کاهش محبوبیت جو بایدن در نظرسنجی‌ها و پیشتازی دونالد ترامپ جهت بازگشت احتمالی به کاخ سفید در انتخابات 2024، «باراک اوباما» رئیس‌جمهور اسبق ایالات متحده از مشاوران بایدن خواست تا با مشارکت تصمیم‌گیرندگان سطح بالا، کارزار انتخاباتی رئیس‌جمهور کنونی این کشور را تقویت کنند. همزمان با کاهش محبوبیت جو بایدن در نظرسنجی‌ها و پیشتازی دونالد ترامپ جهت بازگشت احتمالی به کاخ سفید در انتخابات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: این روزها فرش ایرانی با وجود شهرت و قدمت هزاران ساله جایگاه خود را در بازارهای جهانی از دست داده و رقبایی چون ترکیه، چین، هند، نپال، مصر و پاکستان جای فرش ایران را در بازارهای جهانی گرفته‌اند.

وب‌گاه گسترش

قبل از شروع این گزارش یادی کنم از مثل «از عرش به فرش افتادن» با یک تفاوت که حال فرش ایرانی از عرش افتاده است. این روزها فرش ایرانی با وجود شهرت و قدمت هزاران ساله جایگاه خود را در بازارهای جهانی از دست داده و رقبایی چون ترکیه، چین، هند، نپال، مصر و پاکستان جای فرش ایران را در بازارهای جهانی گرفته‌اند تا آنجا که این رقبا هر روز سهم بیشتری از بازار جهانی را به خود اختصاص می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: باراک اوباما رئیس‌جمهور اسبق ایالات متحده از مشاوران بایدن خواست تا با مشارکت تصمیم‌گیرندگان سطح بالا، کارزار انتخاباتی رئیس‌جمهور کنونی این کشور را تقویت کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیرکل حزب آزادی و فعال سیاسی گفت: جنگ اقتصادی که از زمان باراک اوباما علیه ایران آغاز شد توسط دونالد ترامپ به اوج خود رسید و اکنون این جنگ با اقدامات تروریستی توامان شده و بخشی از راهبرد صهیونیسم جهانی علیه مقاومت منطقه است.

وب‌گاه گسترش

در این رتبه بندی، معیار اصلی برای قرارگیری هر کدام از این گوشی ها در لیست بدترین ها، رابط کاربری ضعیف و کیفیت ساخت نامرغوب است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایط کنونی بایدن در شرایط دشواری قرار دارد؛ معادلات خاورمیانه در هم پیچیده شده و رویکرد بایدن در ارتباط با جنگ اسرائیل علیه حماس، حتی صدای خودی‌ها در کابینه و حزب دموکرات را نیز درآورده است؛ گزاره ای که می تواند هزینه بالایی به رئیس جمهوری آمریکا تحمیل کند.