جمعه 30 شهریور 1403

بارسا و یک لشگر مصدوم و غایب / آغاز مصائب فلیک: بدموقع به ویارئال خوردند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بارسا و یک لشگر مصدوم و غایب / آغاز مصائب فلیک: بدموقع به ویارئال خوردند

بارسلونا بعد از شکست برابر موناکو و در شرایطی دشوار باید خود را مهیای جدال سخت در زمین ویارئال کند.

به گزارش "ورزش سه"، دیداری که یکشنبه برگزار خواهد شد بازی مقابل ویارئال یک تهدید بزرگ برای آبی اناری‌هاست: کمتر از 72 ساعت پس از بازی سنگین در موناکو و با 8 غایب. مشکلات هانسی فلیک در حال انباشته شدن است. سرمربی آلمانی پس از گذشت یک ماه از رقابت‌های رسمی و در پی از اولین شکست فصل، در شرایط سختی قرار گرفته و باید در کوتاه‌ترین زمان برابر ویارئال روبرو شود. و علاوه بر این، این یک مسابقه دشوار در زمین تیمی است که از 5 بازی یازده امتیاز گرفته و فوتبال خوبی نیز بازی می‌کند.

بارسا دیشب 80 دقیقه 10 نفره برابر موناکو بازی کرد و فشار زیادی به بازیکنان وارد شد. این فرسودگی ذهنی و بدنی مطمئنا بر بازی یکشنبه تاثیر می‌گذارد. و حتی بیشتر از آن به این دلیل که فلیک غایبان زیادی نیز دارد در واقع، او تقریبا به اندازه یک تیم بازیکن ندارد: به هفت مصدوم قبلی (گاوی، فرانکی دی یونگ، آرائوخو، فرمین، کریستنسن، اولمو و برنال)، فران تورس محروم نیز اضافه شده است. دیروز لامین یامال و کاسادو نیز بازی را با مصدومیت تمام کردند.

موردی که سبب شد فلیک در 10 دقیقه پایانی یامال و لواندوفسکی را بیرون بکشد و در پایان بازی گفت به بازی با ویارئال فکر می‌کرد. با یک تراشتگن افسرده به‌خاطر اشتباهی که برابر موناکو مرتکب شد و اریک گارسیایی که قطعا به‌خاطر اخراج در این بازی شرایط روحی خوبی ندارد و البته انبوهی غایب، بارسا باید برای ششمین برد متوالی به لاسرامیکا برود.

بارسا و یک لشگر مصدوم و غایب / آغاز مصائب فلیک: بدموقع به ویارئال خوردند 2