پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

بارش‌ها تا هفته آینده در نوار غربی کشور تشدید می‌شود

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
بارش‌ها تا هفته آینده در نوار غربی کشور تشدید می‌شود

صادق ضیائیان، مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه از امشب تا روز شنبه در نواحی غرب و شمال غرب کشور شاهد بارش باران و تشدید بارش خواهیم بود؛ گفت: در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گلستان، گیلان، مازندران، دامنه و ارتفاعات در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و برخی نقاط خراسان شمالی افزایش ابر، بارندگی، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امشب در برخی نقاط خراسان رضوی، خراسان جنوبی و کرمان و برای پنجشنبه در برخی نقاط خراسان رضوی و خراسان جنوبی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه روز یکشنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان، گاهی افزایش ابر، بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد گفت: همزمان با تشدید بارش‌ها شاهد صدور هواشناسی در این مناطق هستیم.

ضیائیان اظهار کرد: فردا پنجشنبه در نوار شرقی، غرب و جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و روز جمعه تا روز یکشنبه در نوار شرقی و برخی مناطق غرب در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: چهارشنبه تا جمعه دریای خزر و پنجشنبه و جمعه خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج است.

خبرنگار: محبوبه کباری