دوشنبه 2 مهر 1403

بارندگی و وزش باد شدید مهمان بسیاری از نقاط کشور تا پایان هفته خواهد بود

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
بارندگی و وزش باد شدید مهمان بسیاری از نقاط کشور تا پایان هفته خواهد بود

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: از امروز 13 فروردین ماه تا جمعه 17 فروردین ماه در بسیاری از مناطق کشور شاهد بارش باران و وزش باد شدید خواهیم بود.

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: امروز در دوشنبه در خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، گلستان، نیمه شمالی فارس، چهارمحال و بختیاری, کهگیلویه و بویر احمد، برخی نقاط کرمان، ارتفاعات مرکزی البرز شاهد بارش باران و رعد و برق شدید خواهیم بود.

به گفته وی روز سه شنبه در نواحی مرکزی کرمان، برخی نقاط فارس، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات مرکزی زاگرس چهارشنبه در برخی نقاط استان‌های همدان، مرکزی، لرستان چهار محال و بختیاری کهگیلویه و بویر احمد نیمه غربی اصفهان شمال و شرق، فارس، ارتفاعات مرکزی البرز در برخی ساعات بارندگی شدید و وزش باد را شاهد خواهیم بود.

او می گوید: روز پنجشنبه در گلستان خراسان شمالی خراسان جنوبی شمال سیستان و بلوچستان، کرمان جنوب یزد و ارتفاعات مرکزی البرز و جمعه در شمال شرق کشور در برخی از ساعات بارندگی رعد و برق وزش باد شدید موقت، گاهی گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی میشود.

وی افزود: همچنین در دو روز آینده در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی