یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بازار طلا

بازار طلا

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی قیمت طلا در بازار جهانی به مرز 2300 دلار رسیده بود، دوباره اوج گرفته و در قیمت 2 هزار و 328 دلار جا خوش کرد.

وب‌گاه گسترش

بانک مرکزی با تمرکز بر تثبیت اقتصاد و کنترل مقداری ترازنامه بانک‌ها، سیاست‌های کلیدی خود را تعیین کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آخرین روند بازار طلا و سکه، از ریزش شدید قیمت‌ها حکایت دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال ریزش قیمت طلای جهانی، بازار سکه امروز سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه شاهد سقوط سنگین قیمت سکه امامی بود. با این حال قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا نوسان صعودی را ثبت کرد و به مرز 41 هزار تومان نزدیک شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در چهارمین روز هفته گذشته دلار در کانال چهار و پنج کریدور ششم نوسان داشت و همانند روز گذشته افزایش محدودی داشت. در چهارمین روز هفته گذشته دلار در کانال چهار و پنج کریدور ششم نوسان داشت و همانند روز گذشته افزایش محدودی داشت. فعالان بازار ارز، روند قیمت دلار را با نوسانات صعودی عنوان کردند. کارشناسان اقتصادی نیز این فراز و فرودهای محدود قیمت را عادی می‌دانند و می‌گویند باید مانند یک نوسان...

وب‌گاه مشرق نیوز

هر قطعه سکه طرح جدید امروز با روند کاهشی نسبت به روز گذشته با رقم 42 میلیون و 150 هزار تومان معامله شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، از زمان آغاز اولین جلسه حراج سکه تا امروز طی 10 جلسه حراج 117 هزار و 742 قطعه سکه فروخته شده که ربع سکه پرتقاضاترین قطعه بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نگاهی به چارت قیمت طلا و سکه در معاملات نقدی روز گذشته نشان می دهد که طلای جهانی نخستین روز از هفته را کاهشی شروع کرد و بیش از یک درصد از ارزش خود را از دست داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در شرایط کنونی به نظر می‌رسد با توجه به کاهش قیمت اونس طلا، بازار سکه امروز هم شاهد قدرت‌نمایی جناح کاهشی باشد. به عقیده معامله‌گران این اتفاق باعث شده که زمین بازار سکه سست شود و کمتر کسی رغبت کند در موقعیت خرید قرار بگیرد. در شرایط کنونی به نظر می‌رسد با توجه به کاهش قیمت اونس طلا، بازار سکه امروز هم شاهد قدرت‌نمایی جناح کاهشی باشد. به عقیده معامله‌گران این اتفاق باعث شده که زمین...

وب‌گاه الف

مسعودی با بیان این که سخت می‌توان پیش بینی آینده ارز و طلا در کشور را داشت اما اگر اتفاق خاصی رخ ندهد دلیلی برای التهاب بازار و افزایش قیمت وجود ندارد، گفت: عده کثیری از تحلیل گران معتقدند که «بحران‌ها توسط سیاست مداران قابل کنترل است»، در نتیجه این افراد روند بازار ارز و قیمت طلا را نزولی می‌بینند.

وب‌گاه گسترش

حراج بیستمین شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلا ایران در ساعت 12 امروز، سه شنبه 4 اردیبهشت ماه، برگزار خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا شیب نزولی را تجربه کرد و ارزش هر گرم آن به 3,648,600 (سه میلیون و ششصد و چهل و هشت هزار و ششصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.16 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا پایین آمد وهر گرم طلا 18 عیار، امروز به 3,648,600 (سه میلیون و ششصد و چهل و هشت هزار و ششصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.15 درصدی داشته است.

وب‌گاه 55 آنلاین

نایب رئیس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا و سکه در معاملات امروز هم به روند کاهشی خود ادامه داد این در حالی است که رکود و و کاهش تقاضا در بازار طلا همچنان ادامه داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز 3 اردیبهشت 1403 با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته با رقم 43 میلیون تومان معامله شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌تحلیل‌گران فنی معتقد هستند بازار طلا و سکه، بلاتکلیف است و این را در نوسان دلار و سکه در یک محدوده مشخص می‌توان مشاهده کرد. قیمت طلای جهانی امروز و در شروع معاملات این هفته بازار جهانی طلا نزولی شد. بر این اساس برخی از سکه‌بازان با اشاره به نزول قیمت طلا پیش‌بینی می‌کنند که امروز جناح افزایشی بازار سکه از سوی بازار طلا حمایت نخواهد شد. البته تحلیل‌گران فنی معتقدند بازار بلاتکلیف است. سکه...