یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بازار طلا

بازار طلا

وب‌گاه مشرق نیوز

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز 3 اردیبهشت 1403 با کاهش قیمت نسبت به روز گذشته با رقم 43 میلیون تومان معامله شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌تحلیل‌گران فنی معتقد هستند بازار طلا و سکه، بلاتکلیف است و این را در نوسان دلار و سکه در یک محدوده مشخص می‌توان مشاهده کرد. قیمت طلای جهانی امروز و در شروع معاملات این هفته بازار جهانی طلا نزولی شد. بر این اساس برخی از سکه‌بازان با اشاره به نزول قیمت طلا پیش‌بینی می‌کنند که امروز جناح افزایشی بازار سکه از سوی بازار طلا حمایت نخواهد شد. البته تحلیل‌گران فنی معتقدند بازار بلاتکلیف است. سکه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا 18 عیار، امروز به 3,706,100 (سه میلیون و هفتصد و شش هزار و یکصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.41 درصدی داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز قیمت طلا سیر نزولی را تجربه کرده است و ارزش هر گرم به 3,706,100 (سه میلیون و هفتصد و شش هزار و یکصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.42 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلای جهانی امروز و در شروع معاملات این هفته بازار جهانی طلا نزولی شد. بر این اساس برخی از سکه‌بازان با اشاره به نزول قیمت طلا پیش‌بینی می‌کنند که امروز جناح افزایشی بازار سکه از سوی بازار طلا حمایت نخواهد شد. البته تحلیل‌گران فنی معتقدند بازار بلاتکلیف است.

وب‌گاه گسترش

محمدولی گفت: جمع آوری سکه های قدیم هنوز اعلام نشده است و به اعتقاد بنده اگر قرار باشد این اتفاق عملی شود، باید به مرور زمان باشد، چون سکه های طرح قدیم به تعداد زیادی در دست مردم است و احتمال متضرر شدن شان بالا است.

وب‌گاه گسترش

در اواخر فروردین سال جاری، قیمت جهانی طلا به میزان بی‌سابقه‌ای از 2400 دلار رسید. با این حال، به نظر فعالان و کارشناسان بازار طلا، علاوه بر تأثیر سیگنال‌های سیاست‌های داخلی و خارجی بر روند قیمت در بازار این فلز گرانبها، افزایش چشمگیری در تقاضای جهانی برای طلا در فروردین باعث افزایش قیمت آن شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی در ساعت‌های اولیه دیروز بازار طلا و سکه در مسیر نزولی حرکت کرد، اما در میانه روز رنگ بازار تغییر کرد و قیمت‌ها روندی صعودی به خود گرفت.

وب‌گاه گسترش

بدهی دولت آمریکا روز به روز افزایش می‌یابد و پس از نقدهای پی در پی کارشناسان و تحلیلگران اقتصادی، حالا صندوق بین‌المللی پول نیز درباره روند رو به افزایش بدهی ملی ایالات متحده هشدار داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا و سکه در طول معاملات روز یکشنبه هر سه روند افزایشی، کاهشی و خنثی را تجربه کرد. اما در پایان معاملات روند قیمت بازار طلا یکدست افزایشی شد. معامله‌گران روند بازار را باثبات ارزیابی می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شاخص کل بورس در روز گذشته با رشد 77هزار واحدی رکورد یک ساله را شکست؛ امروز نیز رشد شاخص ادامه‌دار بود. باید پرسید که آیا بازار سرمایه از رکود و شرایط نزولی خارج شده‌است و رشد آن ادامه‌دار خواهد بود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

بخشی از نوسانات اخیر در بازار طلا در کشور متاثر از بازار جهانی طلا بوده و اونس جهانی باعث افزایش قیمت طلا می‌شود. کارشناسان نظر داده بودند که تا پایان سال 1402 اونس طلا به 2000 دلار می‌رسد و در حال حاضر اونس جهانی طلا روی 2377 دلار است. این موضوع نشان می‌دهد که طلا جهانی گران شده و این افزایش فقط مختص کشور ما نیست. قیمت طلا و سکه در طول معاملات روز یکشنبه هر سه روند افزایشی، کاهشی و...

وب‌گاه گسترش

صعود طلا به قله 2400 دلار در هر اونس در سال جاری بازارهای جهانی را حیرت زده کرد. چین که بزرگ‌ترین تولیدکننده و مصرف‌کننده این فلز ارزشمند است در این صعود نقش مرکزی داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بخشی از نوسانات اخیر در بازار طلا در کشور متاثر از بازار جهانی طلا بوده و اونس جهانی باعث افزایش قیمت طلا می‌شود. کارشناسان نظر داده بودند که تا پایان سال 1402 اونس طلا به 2000 دلار می‌رسد و در حال حاضر اونس جهانی طلا روی 2377 دلار است. این موضوع نشان می‌دهد که طلا جهانی گران شده و این افزایش فقط مختص کشور ما نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز مرکز مبادله ارز و طلا شاهد پرش قیمت دلار بود. از سوی دیگر طلا گران شد و قیمت سکه امامی هم در محدوده 43 میلیون و 100 تا 43 میلیون و 300 هزار تومان نوسان داد.