یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

بازار طلا

بازار طلا

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار امروز شاهد افت قیمت طلا 18 عیار است که هر گرم آن به 3,671,500 (سه میلیون و ششصد و هفتاد و یک هزار و پانصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.11 درصدی داشته است.

وب‌گاه گسترش

در جدول زیر می‌توانید قیمت سکه و قیمت طلا در تاریخ 2 اردیبهشت 1403 را مشاهده کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از تشدید هیجانات سیاسی در بازار ارز و طلا و رشد نرخ شاخص‌ها در این 2 بازار، پیش‌بینی می‌شد با اتمام این هیجانات روند بازار به سرعت تغییر کرده و رنگ شاخص‌ها قرمز شود. عدم تداوم یافتن ریسک‌های سیاسی - نظامی موجود در منطقه، در روز‌های اخیر سبب شد تا بازار به این پیش‌بینی‌ها جواب مثبت داده و نمودار قیمت شاخص‌های ارزی نزولی شود. پس از تشدید هیجانات سیاسی در بازار ارز و طلا و رشد نرخ شاخص‌ها...

وب‌گاه خبر آنلاین

با گذشت چند روز از بالاگرفتن تنش‌ها در منطقه، طلا همچنان جایگاه خود را به عنوان پناهگاه امن، حفظ کرده‌است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا و سکه در نخستین روز اردیبهشت با کاهش قابل توجه قیمت بازگشایی شد. روند نزولی بازار طلا با افت قیمت دلار همراه شد و افزایش قیمت اونس جهانی طلا تاثیری در بازار طلای داخلی نگذاشت.

وب‌گاه گسترش

براساس گزارش‌ها، در نخستین روز اردیبهشت ماه، بازار ارز و سکه شاهد کاهش قیمت‌ها بود. این روند نزولی، مخصوصاً در قیمت طلا، مورد توجه فعالان بازار قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌قیمت طلا و سکه در شروع معاملات نخستین روز اردیبهشت با روند کاهشی قیمت دلار همراه شد. امروز سکه امامی تنها قطعه‌ای بود که افت میلیونی داشت و به کانال 43 میلیونی برگشت. قیمت سکه روند کاهشی دارد. قیمت سکه امامی و بهار آزادی هر دو به کانال پایین‌تر سقوط کرده است قیمت طلا و سکه در شروع معاملات نخستین روز اردیبهشت با روند کاهشی قیمت دلار همراه شد. امروز سکه امامی تنها قطعه‌ای بود که افت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارز و سکه در اولین روز اردیبهشت ماه شاهد آرایش نزولی قیمت‌ها بود؛ ازجمله قیمت طلا که فعالان بازار ضمن اشاره به تشدید کاهش تقاضا در بازار، دلایل مختلفی را برای این موضوع مطرح کردند.

وب‌گاه گسترش

در اولین روز هفته، بهای طلا و سکه در بازار تهران تحت تأثیر کاهش نرخ دلار، کاهش یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: بازار ارز و طلا از امروز با فروکش کردن تنش‌های سیاسی، آرام می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا و سکه در آخرین روز معاملاتی فروردین با روند افزایشی همراه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز در بازار قیمت طلا روند نزولی را تجربه کرده است و ارزش هر گرم آن به 3,771,900 (سه میلیون و هفتصد و هفتاد و یک هزار و نهصد) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، کاهش 0.56 درصدی داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هر گرم طلا 18 عیار، امروز به 3,771,900 (سه میلیون و هفتصد و هفتاد و یک هزار و نهصد) تومان رسید که نسبت به 2 روز پیش، کاهش 0.55 درصدی داشته است.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بازار ارز و طلا از امروز با فروکش کردن تنش‌های سیاسی، آرام می‌شود.

وب‌گاه گسترش

به تازگی در بازار معاملات، قیمت طلا امروز افزایش یافت و هر اونس آن به 2,392 دلار رسید.