چهارشنبه 18 مهر 1403

بازدید جانشین سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از محل حادثه ساختمان متروپل آبادان

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
بازدید جانشین سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از محل حادثه ساختمان متروپل آبادان

جانشین سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از محل حادثه ساختمان متروپل آبادان به منظور بررسی نحوه خدمت‌رسانی نیروهای بسیج و سپاه به آسیب دیدگان بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب، سرتیپ دوم پاسدار نعمت الله باقری بامداد سه‌شنبه به منظور بررسی نحوه خدمت‌رسانی نیروهای بسیج و سپاه به آسیب دیدگان حادثه ریزش ساختمان متروپل و همکاری گروه های بسیج با تیم های امدادی وارد این منطقه شد و پس از بازدید میدانی بر رسیدگی هرچه بیشتر به مردم آسیب دیده و شتاب بخشی به آواربرداری از ساختمان مورد نظر تاکید کرد.

جانشین سپاه ولیعصر (عج) خوزستان همچنین به حضور گسترده نیروهای بسیج سراسر استان در شهرستان آبادان اشاره کرد و بر استفاده حداکثری از توانمندی های بسیج در روزهای آینده برای کمک رسانی هرچه بیشتر به تیم های امدادی خبر داد. ظهر دوشنبه درپی ریزش بخشی از ساختمان تجاری متروپل در شهرستان آبادان تعدادی از شهرونداندر این شهرستان جان خود را از داده و بیش از 30 نفر نیز مصدوم شدند که به بیمارستان های استان منتقل شدند. آواربرداری از این ساختمان برای نجات احتمالی آسیب دیدگان و مفقودان این حادثه همچنان ادامه دارد. انتهای پیام /