چهارشنبه 18 مهر 1403

بازسازی نخستین هتل کارخانه کشور در یزد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
بازسازی نخستین هتل کارخانه کشور در یزد

وزیر اقتصاد و دارایی، روز جمعه از نخستین هتل کارخانه کشور متعلق به شرکت سعادت نساجان یزد که در قالب یک مجتمع گردشگری در حال ساخت است، بازدید کرد.

"سید احسان خاندوزی" در این بازدید ضمن تشکر از اقدامات انجام شده، برای کمک به تحقق اجرای طرح و اولویت قرار دادن آن قول مساعدت داد.

استاندار یزد در این بازدید به اهمیت این مجموعه و نقش آن در آینده یزد در بُعد اقتصادی استان اشاره و خواستار مساعدت در حمایت و تخصیص اعتبارات در این زمینه شد.

کارخانه نساجان سعادت یزد که از سال 1320 با وسعت بیش از 50 هزار مترمربع آغاز بکار کرده، قرار است به عنوان بزرگترین هتل کارخانه کشور بازسازی و مرمت شود.

همچنین قرار است مجموعه رستوران ها، اقامتگاه و موزه برای استفاده عموم از داخل و خارج کشور در این مجتمع گردشگری مهیا شود که برای مرحله اول این طرح به بیش از 500 میلیارد تومان نیاز است.

خاندوزی در سفر دو روزه به یزد ضمن بازدید از بخش های مختلف اقتصادی، تولیدی و صنعتی و دیدار با مسئولان اجرایی و مدیران اقتصادی بخش های دولتی و خصوصی استان یزد، مسایل و مشکلات فراروی این بخش ها را بررسی خواهد کرد.

وزیر اقتصاد همچنین در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شرکت خواهد کرد؛ شماری از مدیران و مسئولان بلندپایه وزارت اقتصاد، دکتر خاندوزی را در این سفر همراهی می کنند.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.