یک‌شنبه 27 خرداد 1403

بازگشت رفیق حامدی‌فر به ترکیب ذوب آهن! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازگشت رفیق حامدی‌فر به ترکیب ذوب آهن! (عکس)

مهرداد رضایی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشت و آماده بازگشت به مسابقات خواهد بود.

به گزارش ورزش سه، مهرداد رضایی هافبک مصدوم تیم ذوب آهن که دوران آسیب‌دیدگی خود را با حواشی عجیب و غریب و درگیری که با امید حامدی‌فر داشت پشت سر گذاشته بود در تمرین سبزپوشان حضور پیدا کرد و شانس حضور مقابل فولاد خوزستان را خواهد داشت.

این بازیکن که آخرین بار در هفته بیست و چهارم مقابل آلومینیوم به میدان رفته بود به دلیل مصدومیتی که برایش به وجود آمده بود از ترکیب این تیم دور شده بود و فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد و بعد از 3 هفته دوری از میادین شانس بازگشت به میادین را خواهد داشت.

البته دوران مصدومیت مهرداد رضایی با آرامش و طی کردن روند درمان سپری نشد و حواشی که به دلیل درگیری او و حامدی‌فر ایجاد شده بود مهرداد رضایی را یکی از خبرسازترین فوتبالیست های ایران تبدیل کرده بود.

این بازیکن پیش از مصدومیت در بیست مسابقه به میدان رفته بود و چهار بازی را از دست داده بود که دوبار به دلیل 4 اخطاره شدن از حضور در بازی‌ها محروم بود و دو مرتبه هم با تصمیم محمد ربیعی فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد.

رضایی بدون مشکل خاصی همراه با دیگر بازیکنان ذوب آهن کار با توپ را در برنامه‌های خودش قرار داد و در تمرین درون تیمی ذوب آهن شرکت کرد تا آماده بازگشت به میادین باشد.

بازگشت رفیق حامدی‌فر به ترکیب ذوب آهن! (عکس) 2