چهارشنبه 6 تیر 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقایسه آمارهای اقتصادی پنج کشور حوزه منا شامل ایران، ترکیه، امارت، عربستان و مصر نشان می‌دهد که در 20 سال منتهی به 2022 رشد ایران از چهار کشور دیگر کمتر بوده‌است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در آخرین شب از میزگرد فرهنگی نامزدهای انتخابات بحث بین کارشناس برنامه با مشاور پزشکیان بالا گرفت، صداوسیما میکروفون آنها را قطع کرد که این اتفاق منجر به خروج محمد فاضلی از جلسه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آخرین شب از میزگرد فرهنگی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با حاشیه به پایان رسید. در حالی که بحث بین کارشناس برنامه با مشاور پزشکیان بالا گرفت، صداوسیما میکروفون آنها را قطع کرد که این اتفاق منجر به خروج محمد فاضلی از جلسه شد.

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 13 سنت معادل 0.15 درصد کاهش به 85 دلار و 58 سنت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس آمار منتشر شده از سوی بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به چهارشنبه 30 خرداد به 23.66 درصد رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

‌منطقه یک، گران‌ترین منطقه تهران برای خرید مسکن است که از سال 1402 همسو با بازار مسکن در کل تهران، در حوزه معاملات شاهد رکود بوده است. اما بازار مسکن منطقه یک طی یک سال گذشته چه روندی داشته و اکنون در کف بازار این منطقه چه خبر است؟

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت طلا امروز پنجشنبه (20 ژوئن) افزایش یافت زیرا فعالیت‌های اقتصادی ضعیف ایالات‌متحده باعث افزایش انتظارات مبنی بر کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو در سال جاری شد.

خبرگزاری دانشجو

علی اکبر علیزاده نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، درباره اقدامات انجام شده در راستای عدالت مالیاتی در دولت سیزدهم و نتیجه این اقدامات برای افزایش رفاه حال مردم گفت: یکی از اقدامات در راستای ایجاد عدالت در سیستم مالیات ستانی این بود که مالیات‌ها پلکانی به نسبت درآمد‌ها افزایش پیدا کرد. به عنوان مثال مالیات تا 20 میلیون تومان 10 درصد و از 20 میلیون...

وب‌گاه گسترش

کامران ندری گفت: بانک مرکزی به سمت کنترل مقداری رفته است، یا باید اجازه دهند که نرخ سود در شبکه بانکی افزایش پیدا کند و نرخ مبنای تخصیص اعتبارات باشد یا در صورتی که بر روی بانک مرکزی این فشار است که نرخ سود را بالا نبرد، باید کنترل مقداری به اجرا برسد. در کنترل مقداری هم اعتبارات تخصیص داده شده به همان افراد نزدیک به قدرت و رفقای مسئولان می‌رسد که متاسفانه کارایی این بنگاه‌ها هم پایین...

خبرگزاری دانشجو

براساس اهمیت نظام بانکی سالم در کشور، یکی از موضوعات مورد سوال از نامزد‌های چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری این موضوع بود. دیدگاه‌ها و راهکار‌های آن‌ها برای برون‌رفت از ناترازی بانکی در این حوزه نیز برای گزینش کاندیدا‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت اگر غرب بخواهد دارایی‌های روسیه را توقیف کند، این کشور هم در اقدامی تلافی‌جویانه، دارایی‌های غرب در روسیه را مصادره خواهد کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هومن عمیدی، کارشناس بازار سرمایه، بر اهمیت شناخت نامزدهای انتخابات از بازار سرمایه تأکید می‌کند. وعده‌های بورسی کاندیداهای ریاست جمهوری، به وضوح برای تحلیلگران و فعالان بازار قابل ارزیابی است. عمیدی اعلام کرده است که 120 میلیارد دلار سرمایه در بازار در چهار سال گذشته سوخته شده است، اما نامزدها به این موضوع سکوت کرده‌اند. هومن عمیدی، کارشناس بازار سرمایه، بر اهمیت شناخت نامزدهای انتخابات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز در بازار طلا و سکه ایران دو نگاه متفاوت درباره روند قیمت ها وجود داشت؛ برخی از پایان روند کاهشی می گویند و گروهی دیگر تداوم روند افزایشی را محتمل می دانند.