چهارشنبه 6 تیر 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

وب‌گاه گسترش

عملکرد تولید ناخالص داخلی کشور در سال 1402 "با احتساب نفت" و "بدون احتساب نفت" به قیمت های ثابت سال 1395 به ترتیب به 15838.4و 14378.9 هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به سال قبل از آن به ترتیب با افزایش 4.5 و 3.6 درصدی همراه بوده است.

خبرگزاری تسنیم

در بررسی‌های دیوان محاسبات کشور مشخص شد که از ابتدای سال 1403، صرفا 51 درصد منابع مصوب سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها وصول شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس بانک مرکزی گفت: در سال 2023 براساس گزارش بانک جهانی، بالاترین نرخ رشد متعلق به ایران بوده است و این عدد به قیمت بازار است.

وب‌گاه گسترش

امروز، قیمت هر اونس طلا به میزان 0.05 درصد افزایش یافته و به 2330 دلار و 67 سنت معامله می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد رضا فرزین رئیس بانک مرکزی در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: نرخ رشد اقتصادی در سال گذشته 5 درصد بوده است و این نرخ رشد قابل قبول و خوبی است. وی افزود: در سال 2023 براساس گزارش بانک جهانی، بالاترین نرخ رشد متعلق به ایران بوده است و این عدد به قیمت بازار است. فرزین اظهار کرد: رشد تشکیل سرمایه خوب است و در سال گذشته...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل بانک مرکزی گفت: نرخ رشد اقتصادی کشور در سال گذشته 4.5 درصد بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌کل بانک مرکزی گفت: هفته‌ی آینده اجرای رمزریال را از کیش شروع می‌کنیم؛ رمزریال پول بانک مرکزی است که به‌صورت اسکناس نیست و الکترونیک است و در اختیار متقضیان قرار می‌گیرد تا نیازهای خُرد را به‌خوبی تأمین کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در راستای اجرای قانون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از ماه جاری، شورای پول و اعتبار رسما منحل شد در راستای اجرای قانون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از ماه جاری، شورای پول و اعتبار رسما منحل شد به گزارش عرشه آنلاین، در راستای اجرای قانون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از ماه جاری، نخستین جلسه هیات عالی که جایگزین شورای پول و اعتبار شده است، عصر دیروز به ریاست محمدرضا فرزین رئیس‌کل...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اظهارات وزیر کار در مورد همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر امیدوار کننده‌ای برای بازنشستگان تامین اجتماعی است. با این حال، هنوز مشخص نیست که این طرح چه زمانی و به چه شکلی برای این گروه از بازنشستگان اجرا خواهد شد. سرانجام وعده‌های همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در حال تحقق است و وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در نشست خبری امروز مطالب جالب و جدیدی را بیان نمودند که در خبر میخوانید. همسان سازی...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

در راستای اجرای قانون بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از ماه جاری، نخستین جلسه هیات عالی که جایگزین شورای پول و اعتبار شده است، عصر دیروز به ریاست محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی و با حضور اعضای این هیات در ساختمان میرداماد تشکیل شد.