شنبه 31 شهریور 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیجی‌شهر، یک پلتفرم نوپای ایرانی در حوزه لندتک است که به پشتوانه حمایت بانک شهر، در مدت زمان کمتر از دو سال توانسته است به دستاوردهایی چشمگیر دست یابد و با ارائه انواع تسهیلات خرید کالا به بیش از 2 میلیون کاربر در نام خود را به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی این صنعت مطرح کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از اختصاص2 هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار قرض الحسنه به عنوان تسهیلات اشتغالزایی سربازان ماهر خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: 2 هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار قرض الحسنه به عنوان تسهیلات اشتغالزایی سربازان ماهر اختصاص یافته که توسط پنج بانک عامل در همه استان‌ها پرداخت می‌شود. فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: 2 هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار قرض الحسنه به عنوان تسهیلات اشتغالزایی سربازان ماهر اختصاص یافته که...

خبرگزاری تسنیم

رییس کل اسبق بانک مرکزی با تاکید بر اینکه این بانک با توجه به چالش‌های ماه‌های اخیر، توانسته آرامش را به بازارها بازگرداند، افزود: ثبات بانک مرکزی باید حفظ شود و هر چه بانک مرکزی در وضعیت ثبات بیشتری قرار داشته باشد، به ثبات بازار نیز کمک خواهد کرد.

وب‌گاه الف

فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح گفت: 2 هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار قرض الحسنه به عنوان تسهیلات اشتغالزایی سربازان ماهر اختصاص یافته که توسط پنج بانک عامل در همه استان‌ها پرداخت می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرزین رئیس بانک مرکزی: یک میلیارد دلار برای واردات خودرو اختصاص دادیم. این یک سیاست مستمر است و تا پایان سال ادامه‌اش خواهیم داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک فعال کاگری عنوان کرد که یک شبکه رانت گسترده در توزیع وام‌ها و تسهیلات بانکی کشور حاکم است که در این شبکه گسترده و تودرتو، سر کارگران و شاغل و بازنشسته، همیشه بی‌کلاه می‌ماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام مرکز مبادله، شرکت در حراج های گذشته منعی برای حضور در حراج هفدهم ندارد و اشخاصی که در این حراج شرکت می کنند، می توانند در حراج های بعدی نیز حضور یابند.

خبرگزاری دانشجو

جعفر قادری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو با اشاره به دلیل تأخیر بانک مرکزی در ابلاغ آئین نامه اعطای وام 800 میلیونی مسکن شهری گفت: دو ماه پیش، شورای عالی مسکن ابلاغیه‌ای درباره وام 800 میلیونی مسکن شهری به بانک مرکزی ارسال کرد. اما متأسفانه بانک مرکزی هنوز این ابلاغیه را به بانک‌های عامل منتقل نکرده است. تأخیر پیش آمده مشکلات زیادی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بانک مرکزی روسیه در بیانیه‌ای که روز جمعه منتشر کرد، نرخ بهره اصلی خود را از 18 درصد به 19 درصد افزایش داد و دلیل آن را ادامه فشارهای تورمی اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

هفدهمین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران امروز دوشنبه مورخ 26 شهریورماه 1403، برگزار می شود. دارایی موضوع حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

وب‌گاه گسترش

آخرین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی برگزار شد و برخلاف سه حراج پیشین، در حراج بیستم، بانک‌ها به مشارکت پرداختند و حجم خرید آن‌ها به حدود 3 همت رسید. در این حراج، بازار سرمایه به عنوان خریدار اصلی عمل کرده و حجم خرید آن به حدود 14 همت افزایش یافت. در مجموع، تقریباً 18 همت از اوراق دولتی در این حراج به فروش رفت.

خبرگزاری تسنیم

بانک سرمایه‌گذاری مورگان استنلی پیش‌بینی کرده است که ارزش یورو در چند ماه آینده کاهش خواهد یافت و به دلار آمریکا نزدیک خواهد شد.