چهارشنبه 6 تیر 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معامله گران امروز در بازار طلا و سکه شاهد ثبت سه اتفاق مهم بودند که هر یک می‌تواند مسیر قیمت‌ها در روزهای آینده را تغییر داده و نوسان مهمی ایجاد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست ریاست جمهوری تلاش برای رفع مشکلات مردم را تکلیفی قانونی برای همه مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و از آنها خواست اجازه ندهند خللی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون سیاست گذاری پولی بانک مرکزی گفت: متوسط رشد اقتصادی در سال های 1391 تا 1399، معادل 0.5 درصد بوده است، این در حالی است که متوسط رشد اقتصادی در سال های 1400 تا 1402 معادل 4.5 درصد بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست ریاست جمهوری تلاش برای رفع مشکلات مردم را تکلیفی قانونی و شرعی برای همه مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور و همچنین انتظار به حق رهبری دانست و از مسئولان دستگاه‌های مختلف خواست ضمن تبیین دستاوردها، اجازه ندهند کوچکترین تعلل و خللی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم ایجاد شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی، در پاسخ به اظهارات روز گذشته وزیر سابق امور خارجه گفت: براساس آمار بانک مرکزی و مرکز آمار، روند رشد اقتصادی در دولت سیزدهم توانست از فضای ناپایدار و نوسانی گذشته خارج شود و مجدد به روند بلند مدت خود نزدیک شود. در گزارش بانک جهانی برای توصیف وضعیت رشد اقتصادی در دولت سیزدهم از عبارت بازگشت به «رشد پایدار» استفاده شده است. همچنین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از بانک مرکزی، در ابتدای این جلسه احکام صادره از سوی سرپرست ریاست جمهوری به اعضای حقیقی هیأت عالی شامل آقایان حجت‌الاسلام محمدحسین حسین‌زاده بحرینی به عنوان اقتصاددان متخصص در زمینه سیاست‌گذاری پولی و ارزی، محمد طالبی به عنوان متخصص امور بانکی در زمینه امور مالی و محمدرضا محمودپناه به عنوان متخصص امور بانکی در زمینه حقوق بانکی توسط فرزین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سایسی خبرگزاری دانشجو، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی امروز چهارشنبه 30 خردادماه در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به رونق ساخت و ساز صنعت ساختمان و افزایش تولید مسکن در کشور گفت: طبق آمار بانک مرکزی رشد تولید بخش مسکن و ساختمان در سال 1402 مثبت 7.1 درصد شد که این عدد از اعداد کم‌سابقه در تاریخ کشور است. وی افزود: در ابتدای دولت رشد منفی 13 درصدی بخش...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت هر اسکناس دلار در معاملات امروز (چهارشنبه، 30 خرداد) مرکز مبادله ارز و طلای ایران نسبت به روز گذشته (سه‌شنبه، 29 خرداد ماه) ثابت و نرخ یورو و حواله آن 79 تومان افزایش یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، بر اساس محاسبات مقدماتی اداره حساب‌های اقتصادی این بانک، تولید ناخالص داخلی به قیمت پایه (به قیمت‌های ثابت سال 1395) در سه ماهه چهارم سال 1402 به رقم 3758.1 هزار میلیارد ریال رسید که نسبت به سه ماهه چهارم سال 1401، رشد 4.5 درصدی را نشان می‌دهد. همچنین رشد اقتصادی بدون نفت طی دوره مذکور معادل 3.9 درصد بوده است. بررسی...

خبرگزاری تسنیم

کارشناس بازار سرمایه گفت: بانک مرکزی در خصوص نرخ نیما اصلاحاتی را در دستور کار قرار داده از سوی دیگر سیاستهای انقباضی آرام گرفته و نرخ سود بدون ریسک اخزاهای بلند مدت از 38درصد به 31درصد کاهش یافته که سیگنال مثبت تلقی می‌شود.

وب‌گاه گسترش

وزیر امور اقتصادی و دارایی به اظهارات محمد جواد ظریف درباره آمار وخیم سال‌های پایانی دهه 90 پاسخ داد و گفت: نشان دادن دو سال از مجموع هشت سال نمی‌تواند منکری به آمار وخیم آن دوره باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست ریاست جمهوری بر جلوگیری از ایجاد هر گونه تعلل و خلل در مسیر خدمت‌رسانی تاکید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

فرزین پس از جلسه هیات دولت گفت: رمز ریال یکشنبه 3 تیر افتتاح می‌شود. رمز ریال پول بانک مرکزی است که دیگر به صورت اسکناس منتشر نمی شود بلکه به صورت الکترونیک منتشر خواهد شد این طرح یک موضوع بلندمدت است که منافع بسیار بلندمدتی هم دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حضور دو کارشناس اقتصادی در کنار هر کاندیدا در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اتفاقی تازه محسوب می‌شد.