چهارشنبه 6 تیر 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«علیرضا زاکانی» بیش از سایر نامزدها، رقیبان خود را در اظهاراتش خطاب قرار داده و از آنان نام برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

4 کاندیدای حاضر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سابقه کاندیداتوری در ادوار گذشته را نیز دارند، کاندیداهایی که مسابقه وعده داده گذاشته اند و یکی بعد از دیگری از این وعده ها رونمایی می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بانک مرکزی به تازگی آمارهای رشد اقتصادی مربوط به سه‌ماه آخر سال1402 را منتشر کرده است. روایت بانک مرکزی با روایت مرکز آمار از رشد اقتصادی متفاوت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بانک مرکزی به تازگی آمارهای رشد اقتصادی مربوط به سه‌ماه آخر سال1402 را منتشر کرده است. روایت بانک مرکزی با روایت مرکز آمار از رشد اقتصادی متفاوت است.

وب‌گاه گسترش

قیمت بیت کوین طی شش روز گذشته به صورت نزولی حرکت کرده است. این روند همزمان با انتشار داده‌های اقتصادی کلان بوده که بیانگر کاهش رشد اقتصادی در ایالات متحده، به ویژه در بخش خرده‌فروشی و اشتغال است. در همین حال، فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را در بالاترین سطح دو دهه اخیر نگه داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چهاردهمین بسته تحریمی علیه روسیه در جلسه سفرای کشورهای عضو اتحادیه اروپا فرصت تصویب نیافت.

وب‌گاه فرارو

داده‌های بانک مرکزی حاکی از آن است که تسهیلات «خرید کالای شخصی» و «قرض‌الحسنه ضروری» بیش‌ترین سهم را از کل تسهیلات اعطا شده به خانوار‌ها در دو ماهه نخست امسال داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمتر از 24 ساعت تا برگزاری دومین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم باقی مانده و نحوه مواجهه نامزدها با یکدیگر همچنان اصلی ترین چالش مناظرات است. اگرچه هر 6 نامزد در مناظره نخست تلاش کردند جانب احتیاط را رعایت کرده و از شخصی کردن مباحث بپرهیزند اما بارها یکدیگر را مورد خطاب قرار دادند. اقتصادنیوز در این گزارش به روش تحلیل محتوا، به بررسی فراوانی اسامی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد. نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: مردم در آستانه یک انتخاب بزرگ هستند و هر میزان این انتخاب با بصیرت و آگاهی بیشتری صورت گیرد مردم می‌توانند نسبت به آینده خود یک نگاه دقیق و روشن‌تری داشته باشند. جلیلی با اشاره به اینکه امروز دیدار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت‌های جهانی نفت امروز به دنبال چشم‌انداز مثبت تقاضا و نگرانی‌ها از گسترش جنگ به بالاترین سطح خود در طول هفت هفته گذشته رسید.

وب‌گاه گسترش

Content: دومین هفته معاملاتی سال در بازار سهام به پایان رسید و برخلاف هفته نخست سال که نمادهای سهامی در دامنه مثبت کار خود را به اتمام رسانده بودند، هر سه نماد اصلی بازار در مسیر نزولی قرار گرفتند؛ این در حالی است که دلار در بازار آزاد همچنان تحت تأثیر ناشی از ناپایداری‌هایی که در خاورمیانه رخ می‌دهد، به تغییرات قیمتی خود ادامه می‌دهد و در هفته پایان یافته به 15 فروردین، برای سومین...

وب‌گاه گسترش

دومین هفته معاملاتی سال در بازار سهام به پایان رسید و برخلاف هفته نخست سال که نمادهای سهامی در دامنه مثبت کار خود را به اتمام رسانده بودند، هر سه نماد اصلی بازار در مسیر نزولی قرار گرفتند؛ این در حالی است که دلار در بازار آزاد همچنان تحت تأثیر ناشی از ناپایداری‌هایی که در خاورمیانه رخ می‌دهد، به تغییرات قیمتی خود ادامه می‌دهد و در هفته پایان یافته به 15 فروردین، برای سومین هفته متوالی،...

وب‌گاه گسترش

امروز، معامله گران در بازار طلا و سکه با ثبت سه اتفاق مهم روبرو بودند که هر یک ممکن است مسیر قیمت‌ها در روزهای آینده را تغییر داده و نوسانات مهمی ایجاد کنند.