جمعه 15 تیر 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا فرزین در نشست خبری با بیان اینکه رشد اقتصادی یک مقوله مهم است، اظهار کرد: در سال 1402 رشد اقتصادی کشور 4.5 درصد بود و توانسته ایم طی سه سال اخیر رشد بالای 3 درصد را داشته باشیم. وی با بیان اینکه رشد اقتصادی سال گذشته با قیمت بازار 5 درصد بوده که بالاترین نرخ رشد کشور‌های منطقه را داشته ایم، افزود: این مسئله نشان می‌دهد که وارد مسیر رشد در...

وب‌گاه گسترش

تا به حال، شپنا، شتران، شاوران و شبریز چهار نماد پالایشی بوده‌اند که به دلیل ابلاغیه هیات دولت درباره اصلاح دستورالعمل نرخ خوراک محصولات پالایشی، اقدام به شفاف‌سازی خود و ورود به بورس کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: ریال دیجیتال در سیاست پولی ابزار خیلی خوبی است که می‌تواند به سیاستگذار کمک کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس کل بانک مرکزی با اشاره به رشد 7 درصدی سرمایه‌گذاری بخش ساختمان، گفت: نرخ رشد نقدینگی در دولت سیزدهم به 24.3 درصد یعنی شرایط قبل از تحریم‌های ترامپ بازگشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با ابلاغ رسمی بانک مرکزی به بانک‌های عامل، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به هر فرد فقط یک بار امکان پذیر خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

با ابلاغ رسمی بانک مرکزی به بانک‌های عامل، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به هر فرد فقط یک بار امکان پذیر خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با ابلاغ رسمی بانک مرکزی به بانک‌های عامل، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به هر فرد فقط یک بار امکان پذیر خواهد بود.

وب‌گاه گسترش

محمدپور در پاسخ به این‌که "آیا اصلاح نرخ سود در بانک‌ها شروع شده است؟" گفت: بله، اصلاح شروع شده است و اقدامات خیلی خوبی بانک‌ها در یکی دو هفته گذشته داشته‌اند. نرخ‌های سود بالا هم ابطال شده است.

وب‌گاه گسترش

بعد از ریال سکه‌ای، اسکناس ریال و ریال مجازی، حالا با ریال دیجیتال مواجه هستیم. این پروژه از سال 1400 زمزمه‌هایی از آن به گوش می‌رسید و در سال 1401 بانک مرکزی سند یا پیش‌نویسی 52 صفحه‌ای از آن را منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون نظارت بانک مرکزی، گفت: هر نوع سپرده گذاری با هر منبعی اگر از سمت بانک‌ها عدم رعایت نرخ‌ها تلقی شود، از نظر بانک مرکزی تخلف است. معاون نظارت بانک مرکزی، گفت: هر نوع سپرده گذاری با هر منبعی اگر از سمت بانک‌ها عدم رعایت نرخ‌ها تلقی شود، از نظر بانک مرکزی تخلف است. فرشاد محمدپور با تأکید بر ابطال سود 30 درصدی سپرده‌ها گفت: سود 30 درصدی برای صندوق‌های سرمایه گذاری بانک‌ها هم تخلف است...

وب‌گاه الف

رئیس کل بانک مرکزی گفت: از رشد اقتصادی 0.5 درصد در دهه 90 به رشد 4.5 درصد در سال 1402 رسیدیم.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری میزان

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهشی بوده است گفت: متغیر نرخ بیکاری از 12.2 درصد در سال 1397 به 8.1 درصد در سال 1402 رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس تعاونی لیتوگرافان رفع فرسودگی ناوژان چاپ و مشکل نقدینگی را مهمترین مطالبه این صنعت از دولت آینده دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

نگاهی به آمارهای رسمی نشان میدهد بیشترین رقم ضریب جینی در سال 97 و کمترین آن در سال 1401 ثبت شده است.