چهارشنبه 13 تیر 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معامله گران معتقدند قیمت سکه از روز گذشته اختیار خود را دست دلار داده است و با توجه به نوسانات اسکناس آمریکایی مسیر حرکت خود را تعیین می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

آیین نامه حمایت از گروه های مردمی در زمینه اشتغال زایی توسط شورای عالی جهاد سازندگی تدوین و ابلاغ شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

معاون نظارت بانک مرکزی با تأکید بر ابطال سود 30 درصدی سپرده ها گفت: سود 30 درصدی برای صندوق های سرمایه گذاری بانک ها هم تخلف است و حتما برخورد می شود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ین ژاپن در برابر دلار به پایین‌ترین میزان خود، طی هشت هفته اخیر رسید.

خبرگزاری تسنیم

با معامله 176 کیلوگرم شمش طلا در حراج سی و چهارم مرکز مبادله ایران، حجم کل معاملات شمش در این مرکز به 5589 کیلوگرم رسید.

خبرگزاری تسنیم

کارشناسان اقتصادی محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات ریاست جمهوری، حل مساله سکونت در چهار سال آینده را یکی از اولویتهای رییس جمهور آینده ارزیابی کرده و در مورد مساله خودرو نیز بر اجرای قانون و واردات خودروهای کارکرده تاکید دارند.

وب‌گاه گسترش

بازار معاملات مسکن در خردادماه با مواجهه سه نیروی ضدتورمی مواجه شد. نتایج تحقیقات میدانی انجام شده توسط "دنیای اقتصاد" نشان می‌دهد که در بازار خرید و فروش آپارتمان در تهران، شاخص "قیمت پیشنهادی 22 منطقه و محله‌های منتخب" در پایان بهار با یک افزایش 2 درصدی نسبت به میانه فصل مواجه شده است. اما تأثیر این رشد توسط نیروهای تضادی که بر رفتارها و قیمت‌ها اثر می‌گذارد، خنثی شده است. واسطه‌ها...

خبرگزاری تسنیم

دومین جلسه شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

سیزدهمین جلسه حراج سکه طلا از ساعت 12 امروز دوشنبه مورخ 4 تیرماه ماه 1403، برگزار می‌شود. دارایی این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سیزدهمین جلسه حراج سکه طلا امروز دوشنبه مورخ 4 تیرماه ماه 1403، برگزار می‌شود. این حراج از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود و دارایی موضوع سیزدهمین حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال 1386 بانک مرکزی و بدون بسته بندی است. گفتنی است، تاکنون 12 حراج سکه طلا در مرکز مبادله ایران برگزار شده...

وب‌گاه گسترش

آخرین آمار منتشر شده توسط مرکز آمار ایران نشان می‌دهد که نرخ تورم در خردادماه امروز اعلام شد. طبق این آمار، در بازه زمانی ماهانه، قیمت مسکن با یک رشد 2.3 درصدی مواجه شده است و بازار اجاره نیز در همین بازه با یک رشد تورمی برابر 2.2 درصد روبرو بوده است. همچنین، نرخ تورم سالانه مسکن نیز به میزان 40.7 درصد اعلام شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به دنبال اظهارات ماساتو کاندا، معاون وزیر دارایی ژاپن در امور بین‌الملل، ین ژاپن در برابر دلار آمریکا تضعیف شد و به پایین‌ترین سطح خود از اواخر آوریل رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان