چهارشنبه 13 تیر 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم

وب‌گاه گسترش

مراسم رونمایی از اجرای آزمایشی ریال دیجیتال در جزیره کیش برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

افراد بالی 35 سال و دارای 2 فرزند، مشمول معاف از خدمت سربازی می شوند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه گسترش

اقتصاددانان بلومبرگ اظهار داشته‌اند که داده‌های تورم مصرف شخصی آمریکا (PCE) احتمالاً در ماه گذشته کاهش یافته است، که می‌تواند باعث ایجاد اطمینان بیشتر درباره کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری شود.

وب‌گاه الف

قائم مقام سازمان بازرسی کل کشور عبور از نظارت‌های سنتی با بهره گیری از فناوری‌های روز و هوشمندسازی امور در این سازمان را از مهمترین راهکارها برای پیشگیری از اقدامات خلاف قانون در دستگاه‌های اجرایی دانست.

وب‌گاه گسترش

به گفته سخنگوی مرکز مبادله، تاکنون در کل 12 حراج قبلی، مجموعاً 178 هزار و 610 قطعه سکه طلا به متقاضیان حراج اختصاص یافته است.

خبرگزاری تسنیم

صندوق نوآوری در راستای برنامه جهش تولید دانش‌بنیان، بسته حمایتی «ضامن» را برای تسهیل تامین مالی این شرکت‌ها از طریق بازار سرمایه ارائه کرد. در این طرح، شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند تا سقف 300 میلیارد تومان وام با ضمانت صندوق نوآوری دریافت کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی، در آیین رونمایی از ریال دیجیتال با اشاره به شمولیت و گستردگی خدمات بانکداری الکترونیک در کشور گفت: به گواه مراجع معتبر بین‌المللی در زمینه استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک ایران جزء کشور‌های سرآمد در دنیا و در منطقه به لحاظ شمول مالی در رتبه نخست قرار دارد. این موضوع به خوبی توسعه دانش و ابزار در این حوزه را...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تازه‌ترین گزارش مرکز آمار نشان می‌دهد که در خرداد امسال، تورم ماهانه نسبت به اردیبهشت تغییری نکرده و نرخ آن ثابت مانده است. در مقابل، تورم نقطه به نقطه روند صعودی دو ماه گذشته خود را ادامه داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته معاون فناوری های نوین بانک مرکزی از 15 تیرماه متقاضیان باید برای دریافت دسته چک‌های صیادی در سامانه اسکان اطلاعات سکونتی خود را ثبت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: از 15 تیر تغییراتی در صدور دسته چک‌های صیادی اعمال خواهد شد. متقاضیان باید در سامانه اسکان اطلاعات سکونتی خود را ثبت کنند. البته در مرحله اول جلوی انجام کار و صدور دسته چک گرفته نمی شود. معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: از 15 تیر تغییراتی در صدور دسته چک‌های صیادی اعمال خواهد شد. متقاضیان باید در سامانه اسکان اطلاعات سکونتی خود را ثبت کنند....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار طلا و ارز امروز در حالی شاهد افزایش قیمت‌ها نسبت به روز گذشته است که معامله گران معتقدند این روند صعودی چندان امیدوارکننده نیست و بیشتر از هیجانات بازار نشات گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ریال دیجیتال عملا اسکناس است و همه مولفه‌های اسکناس به غیر از فیزیک اسکناس را دارد و با آن می‌توان در حداکثر فاصله و حداقل زمان تراکنش انجام داد. ریال دیجیتال عملا اسکناس است و همه مولفه‌های اسکناس به غیر از فیزیک اسکناس را دارد و با آن می‌توان در حداکثر فاصله و حداقل زمان تراکنش انجام داد. مهران محرمیان معاون بانک مرکزی در آیین رونمایی اجرای آزمایشی ریال دیجیتال در جزیره کیش گفت: 93.5...