جمعه 15 تیر 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

وب‌گاه خبر آنلاین

با ابلاغ رسمی بانک مرکزی به بانک‌های عامل، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به هر فرد فقط یک بار امکان پذیر خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مذاکرات ایران و بحرین برای آزادسازی منابع مسدود شده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سایر بانک‌های ایرانی در بحرین آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مذاکرات ایران و بحرین برای آزادسازی منابع مسدود شده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سایر بانک‌های ایرانی در بحرین آغاز شد.

وب‌گاه تابناک

بر اساس اعلام بانک مرکزی درآمدهای ارزی کشور در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4 میلیارد دلار افزایش داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌محاسبه سود سپرده در بانک ها توسط مشتریان یکی از مشکلاتی است که برخی از مراجعه کنندگان به بانک ها با آن روبرو شده و گاها دچار اشتباه می شوند. محاسبه سود سپرده در بانک ها توسط مشتریان یکی از مشکلاتی است که برخی از مراجعه کنندگان به بانک ها با آن روبرو شده و گاها دچار اشتباه می شوند. بسیاری از مراجعه کنندگان به بانک ها که به امید دریافت سود در بانک سپرده گذاری می کنند روش محاسبه سود سپرده...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مذاکرات مقامات بانک مرکزی ایران و بحرین درباره آزادسازی دارایی‌های مسدود شده ایران، آغاز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مذاکرات معاون امور بین‌الملل بانک مرکزی و معاون بانک مرکزی بحرین به منظور آزادسازی منابع مسدود شده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سایر بانک‌های ایرانی در بحرین آغاز شد.

وب‌گاه عصر ایران

معاون امور بین‌الملل بانک مرکزی و معاون بانک مرکزی بحرین ضمن بررسی علل و عوامل موضوع و شناسایی موانع موجود به ارائه راه‌حل‌هایی برای رفع موانع موجود پرداختند که امید می‌رود به زودی منتج به نتیجه شود و خبرهای خوبی منتشر شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی ها نشان می‌د هد که رشد سطح تقاضا در هفته های اخیر گریبانگیر بازار ارز شده است. دلیل افزایش قیمت دلار چه بود؟ دلار کریدور ششم را فتح کرد قیمت ها امروز در بازار ارز چه مسیری را تجربه کردند؟ معاملات روز دوشنبه چهارم تیر برای دلار هرات با نرخ 59 هزار و 910 تومان آغاز شد اما در نیمه دوم معاملات روند صعودی را تداوم بخشید و در میانه کانال 60 هزار تومان جا خوش کرد. براساس بررسی خبرنگار...

وب‌گاه خبر آنلاین

کمتر از 4 روز به برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری باقی مانده و همچنان بارش وعده‌ها در حوزه‌های اقتصادی ادامه دارد. ایمان زنگنه، مشاور اقتصادی کاندیدای اصولگرای چهاردهمین دوره انتخابات، قاضی‌زاده هاشمی و سید حمید حسینی، کارشناس اقتصادی و فعال تجاری با نظری نزدیک به پزشکیان، دیگر کاندیدای انتخابات در نشستی، ماجرای ارائه ابروعده‌ها و مشکلات اقتصادی ایران را بررسی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قوچانی به احدیان گفت: چرا این قدر از آمدن آقای ظریف عصبانی هستید ایشان دارد انتخابات را برای شما گرم کند، مگر قرار نیست مشارکت بالا برود؟ این میزان عصبانیت که آقای قالیباف می‌رود در اصفهان فکر می‌کند آقای ظریف نامزد ریاست جمهوری است؟‌ای کاش بود؟ فکر می‌کنید که آقای روحانی نامزد ریاست جمهوری است؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رویترز، وزیران امور خارجه کشور‌های عضو اتحادیه اروپا روز دوشنبه (چهارم تیرماه) با هدف بستن راه‌های دور زدن تحریم‌ها و ضربه زدن به صادرات گاز روسیه، چهاردهمین بسته تحریمی علیه روسیه را تصویب کردند. پس آغاز درگیری‌ها بین روسیه و اوکراین در فوریه 2022، قدرت‌های غربی تحریم‌های گسترده‌ای را علیه مسکو اعمال کردند و از آن زمان تاکنون...

وب‌گاه عصر ایران

او همچنین می‌گوید: ماهیت ریال دیجیتال دقیقا همان اسکناس است به عبارت دیگر ریال دیجیتال مشابه با اسکناس، تعهد بانک مرکزی به شکل الکترونیکی است.

وب‌گاه عصر ایران

در مرحله اول جلوی انجام کار و صدور دسته چک گرفته نمی شود. تا مدتی فقط هشدار داده می شود به افراد، و به تدریج بعد از مدت کوتاهی جلوی صدور دسته چک جدید برای افرادی که هنوز در سامانه املاک و اسکان محل سکونت خود را ثبت نکرده باشد، گرفته می شود.