چهارشنبه 13 تیر 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

خبرگزاری تسنیم

در فاصله کمتر از یک هفته به موعد برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، با حضور آقایان سعید لیلاز فعال سیاسی اصلاح‌طلب و از حامیان مسعود پزشکیان و سیدنظام‌الدین موسوی نماینده سابق تهران در مجلس به تحلیل فضای حاکم بر انتخابات این دوره پرداختیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور اقتصادی و دارایی از تحویل لیست 40 نفره از افرادی که مشکوک به استفاده از اطلاعات نهانی بودند به مرجع قضائی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات اعطای وام به دارندگان سهام عدالت اعلام شد. زمان بازپرداخت اقساط تسهیلات سهام عدالت نیز سه سال است و در صورتی که متقاضیان طی یک ماه، اقساط تسهیلات دریافت شده را بازپرداخت کنند، سود به آن تعلق نخواهد گرفت. رییس هیات مدیره شرکت‌های تعاونی سهام عدالت کشور از ارائه تسهیلات با سودهای کم‌بهره به سهامداران این شرکت خبر داد و گفت سقف وام سهام عدالت 30 تا 100 میلیون تومان است. به گزارش عرشه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عبدالناصر همتی رئیس پیشین بانک مرکزی گفت: در انتخابات 1403 یک نگاه درست می تواند آغازی برای پایان گذشته باشد. عبدالناصر همتی رئیس پیشین بانک مرکزی گفت: در انتخابات 1403 یک نگاه درست می تواند آغازی برای پایان گذشته باشد. به گزارش عرشه آنلاین، عبدالناصر همتی رئیس پیشین بانک مرکزی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل بانک مرکزی اظهار داشت: ریال دیجیتال همان اسکناس است و خدمتی نوین برای رفاه هموطنان در مبادلات پولی به شمار می رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل بانک مرکزی در آیین رونمایی از ریال دیجیتال با اشاره به گستردگی خدمات بانکداری الکترونیک در کشور گفت: ریال دیجیتال همان اسکناس است و خدمتی نوین برای رفاه هموطنان در مبادلات پولی به شمار می رود. دکتر فرزین همچنین از توسعه و عملیاتی کردن سامانه یکپارچه نظارت هوشمند در حوزه نظارت بانکی و رونمایی از سامانه ارز توافقی اشخاص و سامانه سلف ارزی و استفاده از ریال آفشور در مبادلات با روسیه...

وب‌گاه گسترش

معاون بانک مرکزی گفت: ریال دیجیتال عملا همانند اسکناس است و تمام ویژگی‌های ریال را دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: ریال دیجیتال عملاً همان اسکناس بوده و تنها فرق آن حذف کاغذ و فیزیک است که با استفاده از آن به راحتی و به سرعت می‌توان خرید یا انتقال وجه انجام داد.

وب‌گاه الف

رئیس کل بانک مرکزی در مراسم رونمایی از ریال دیجیتال گفت: امروز سهم اسکناس و مسکوک از کل نقدینگی کشور به 1.3 درصد رسیده و خوشبختانه در حوزه بانکداری الکترونیک جزو برترین‌های دنیا هستیم.

خبرگزاری تسنیم

به گفته معاون فناوری های نوین بانک مرکزی از 15 تیرماه تغییراتی در صدور دسته چک‌های صیادی اعمال خواهد شد؛ متقاضیان باید در سامانه اسکان اطلاعات سکونتی خود را ثبت کنند. البته در مرحله اول جلوی انجام کار و صدور دسته چک گرفته نمی شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در تشریح تفاوت ریال دیجیتال با رمز ارز گفت: ریال دیجیتال مدیریت متمرکزی است که از سمت بانک مرکزی اعمال می شود و سیاست های پولی بر آن حاکم است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به اینکه چک دیجیتال هم در حال توسعه است، گفت: طرح توسعه اعتبارسنجی پوشش 100 درصدی خواهد داشت و تمام مردم دارای رتبه اعتباری خواهند شد که بزودی افتتاح می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده ادوار مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از مسعود پزشکیان حمایت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشمولان بالای 35سال و دارای 2فرزند از سربازی معاف شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس پیشین بانک مرکزی گفت: در انتخابات 1403 یک نگاه درست می تواند آغازی برای پایان گذشته باشد.