دوشنبه 18 تیر 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به مبادله زندانیان، گفت: افرادی که در مبادله با حمید نوری آزاد شدند، مجرمانی بودند که برابر قوانین جمهوری اسلامی محکوم شده بودند و با احزار مجرمیت در زندان به سر می‌بردند که بعد از فراهم شدن شرایط انتقال زندانیان، به کشور خود بازگشتند؛ پس بحث تبادل نبوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی درباره جزییات پرونده حمید نوری، آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال و مقابله با ساختارهای فسادزا چ توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست ریاست‌جمهوری در مراسم افتتاح طرح‌های نهضت ملی مسکن گفت: تاکنون کار ساخت 2 میلیون و 600 هزار مسکن آغاز شده و کار واگذاری زمین در شهرها و روستاها حدود یک سال و نیم است که آغاز شده است.

خبرگزاری تسنیم

اتاق بازرگانی خواستار افزایش مهلت 9 ماهه رفع تعهد ارزی برای واردات مواد اولیه مشمول تحریم شد.

وب‌گاه فرارو

اصغر جهانگیر در رابطه با پرونده «حمید نوری» با بیان اینکه شاهد تحقق اراده حاکمیت و سیستم قضایی جمهوری اسلامی در بازگرداندن وی بودیم، گفت: اعتقاد داریم «حمید نوری» بدون ارتکاب جرمی و صرفا با گزارش‌های گروه منافقین دستگیر شده بود که با همکاری قوه قضاییه و وزارت امور خارجه به ایران بازگشت.

وب‌گاه گسترش

بازار سهام در حال آماده شدن برای عبور از چالش انتخابات است. در روزهای اخیر، بازار سهام تجربه‌ای مثبت داشته و اکنون منتظر نوسان قیمت سهام به میزان 6 درصد است. در این میان، متولیان بازار سرمایه با متولیان بازار پول و اهالی بازار در رایزنی‌های فراوان با نمایندگان مجلس، تلاش کرده‌اند تا اصلاحات مهمی در سیاست‌های اقتصادی انجام شود. به همین دلیل، امیدواری در میان معامله‌گران سهام وجود دارد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدحسین عادلی، دیپلمات سابق و رییس‌کل پیشین بانک مرکزی درباره رقم عجیب خسارت تحریم به ایران افشاگری کرد. دیپلمات سابق و رییس‌کل پیشین بانک مرکزی درباره رقم عجیب خسارت تحریم به ایران افشاگری کرد. محمدحسین عادلی سیاستمدار، اقتصاددان و دیپلمات ایرانی در کارنامه کاری پربار خود به عنوان دیپلمات، سابقه حضور در سفارتخانه‌های ایران در ژاپن، کانادا و بریتانیا را داشته است. او که دانش‌آموخته...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون بانک مرکزی گفت: هر ایرانی در روز 5 تراکنش الکترونیک انجام می‌دهد معاون بانک مرکزی گفت: هر ایرانی در روز 5 تراکنش الکترونیک انجام می‌دهد و با توجه به جمعیت ایران روزانه حدود 400 تا 500 میلیون تراکنش الکترونیک در کشور انجام می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ مهران محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: ایران در حال حاضر در زمینه تراکنش‌های بانکداری الکترونیک و شمول مالی جزو برترین...

وب‌گاه فرارو

مشاور اقتصادی پزشکیان، گفت: مهم‌ترین راه جبران کسری دولت، حذف بسیاری از هزینه‌های غیرضروری دولت است؛ بسیاری برگ و بال و شاخه‌های دولت و نهاد‌های اضافی در کشور داریم که مردم بود و نبودشان را احساس نمی‌کنند و حتی نبودنشان برای مردم فراغت خاطر بیشتری را ایجاد می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

درآمدهای ارزی کشور طی فصل بهار به 25.5 میلیارد دلار رسیده که در قیاس با مدت مشابه پارسال حکایت از رشد 18.6 درصدی دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون بانک مرکزی گفت: هر ایرانی در روز 5 تراکنش الکترونیک انجام می‌دهد و با توجه به جمعیت ایران روزانه حدود 400 تا 500 میلیون تراکنش الکترونیک در کشور انجام می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت دوازدهم گفت: افزایش بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی در 32 ماه دولت یازدهم 53 درصد بوده و در 32 ماه دولت سیزدهم 450 درصد بوده است. یعنی بانک‌ها از بانک مرکزی استقراض کردند و این نشان می‌دهد ما چه شرایط بحرانی داشتیم.

خبرگزاری اکو نیوز