یک‌شنبه 15 مهر 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سطح عمومی قیمت‌ها در نیمه اول سال 15 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به‌دلیل محرک‌های جدید چین و تنش‌های خاورمیانه قیمت جهانی نفت خام افزایش یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید شمسی نژاد مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، با اشاره اینکه در نیمه اول امسال شاهد رشد 35 درصدی منابع بوده‌ایم، گفت: منابع ما از 274 همت در پایان سال1402 به 370 همت در پایان شهریور ماه امسال رسیده است. برای سال 1403 رشد 60 درصدی را پیش بینی کرده ایم که معادل 420 همت است و امیدوارم از این عدد فراتر برویم. همچنین به واسطه رشد منابع، تسهیلات...

خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم «آوج و بویین زهرا» در مجلس گفت: بانک مرکزی باید به طور جدی نسبت به عدم پرداخت تسهیلات مسکن از سوی بانک‌ها به مردم اقدامات بازدارنده را مدنظر خود قرار دهد و تعلل در این زمینه موجب ضربه خوردن به رشد اقتصادی کشور و سردرگمی مردم است.

خبرگزاری تسنیم

فعالیت تجاری منطقه پولی یورو در ماه سپتامبر با کاهش چشمگیری مواجه شد و تقاضای ضعیف‌تر نیز به کاهش فشارهای تورمی کمک کرد.

خبرگزاری دانشجو

محمدرضا شهیدی با اشاره به تأیید مشکلاتی پیرامون تخصیص ارز به تولیدکنندگان گفت: باوجوداینکه اظهارنظر مسئولین بانک مرکزی در خصوص اختصاص بدون مشکل ارز صحت دارد اما به سبب تخصیص ارز برای برخی از کالاهای غیرضروری و همچنین بیش اظهار برخی از افراد به دلیل تفاوت نرخ ارز نیمایی و بازار آزاد، صف‌های طولانی ارز و زمان بر بودن این فرایند، همچنان پابرجاست.

خبرگزاری تسنیم

بانک مرکزی درپی انتشار مطلبی با عنوان «دبیر هیئت دولت دوشغله است»، توضیحاتی به شرح زیر ارسال کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی دهقان‌کیا درباره زمان واریز مرحله دوم وام بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار کرد: بنا بر برنامه‌ریزی صورت گرفته، از شنبه هفته آینده واریز وام به حساب بازنشستگان این سازمان آغاز خواهد شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران معتقد است؛ بازار ارز التهاب و نوسانات قیمتی را پشت سر گذاشته و دیگر مثل گذشته دستخوش هیجانات بلندمدت نخواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آن‌طور که آمارها نشان می‌دهند نیم‌سکه نه فقط در بازار آزاد، بلکه در حراج‌های مرکز مبادله نیز در صدر تقاضای متقاضیان است. همچنین طبق اعلام بانک مرکزی سقف تراکنش غیرحضوری دوبرابر شده و روزانه به 200میلیون تومان رسیده است. آن‌طور که آمارها نشان می‌دهند نیم‌سکه نه فقط در بازار آزاد، بلکه در حراج‌های مرکز مبادله نیز در صدر تقاضای متقاضیان است. همچنین طبق اعلام بانک مرکزی سقف تراکنش غیرحضوری...

خبرگزاری تسنیم

بر اساس قانون ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها، موجران در صورتیکه قراردادهای 2 یا 3 ساله اجاره مسکن با مستاجران امضا کنند، مشمول معافیت 70 تا 100 مالیات بر درآمد اجاره می‌شوند.

وب‌گاه گسترش

علی دهقان‌کیا، رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران از واریز وام 30 میلیون تومانی به حساب بازنشستگان در روز شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: در این مرحله، 36 هزار نفر از بازنشستگان در سطح کشور از این تسهیلات بهره‌مند خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس بازار مالی: در یکسال و نیم گذشته زمانی که التهاب‌های سیاسی رخ داد بازار ارز به این اخبار واکنش مقطعی داشت و بی تفاووت بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌معامله گران معتقدند بازار ارز در حال حاضر تحت تأثیر عوامل مختلفی اقتصادی و سیاسی قرار دارد و باید دید این اسکناس آمریکایی سرانجام چه روندی را دنبال خواهد کرد.