یک‌شنبه 15 مهر 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صنعت بیمه در ایران به عنوان یکی از ارکان کلیدی اقتصاد نقش مهمی در کاهش ریسک‌های مالی و حمایت از کسب‌وکارها و افراد جامعه ایفا می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

درحالی بازار ارز طی روزهای گذشته و همزمان با تشدید تحولات منطقه با ثبات نسبی همراه بوده که پیش از این با کوچکترین تلاطمی فورا قیمت ارز افزایش شدید پیدا می کرد؛ به نظر می رسد فعالان بازار با هوشمندی مانع ماهیگیری سوداگران شده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری برای مصون نگه داشتن کشور از فتنه گری‌ها عنوان کرد: بخش مهمی از این تدابیر، راهبرد اساسی نظام برای پیشبرد اهداف کشور در منطقه است. پس ما نیاز داریم در کنار رزمندگان جبهه مقاومت باشیم تا نظام بتواند بر پایه اهداف ترسیم شده پیش برود.

خبرگزاری مهر

کارشناس بازارهای مالی با بیان اینکه در حال حاضر بازار ارز روند کاهشی دارد، اظهار کرد: در یکسال و نیم گذشته بازار ارز به اخبار سیاسی بی تفاوت بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: شمار جان باختگان حادثه معدن معدنجو طبس به 38 نفر رسید و 11 نفر دیگر همچنان محبوس هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کابینه دولت دوازدهم می‌گوید: روسای کشورهای اروپایی و آسیایی که قطعاً در جریان سفر نیویورک با رییس جمهور ملاقات می‌کنند، به واسطه اولین ملاقات در همه حوزه‌ها بالاخص برجام و رفع تحریم‌ها مذاکره خواهند کرد و مواضع اتخاذی رییس جمهور در جریان ملاقات‌های دوجانبه و چند جانبه می‌تواند پیش زمینه‌ای برای پسا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باشد و به واسطه آن مسئله مذاکرات رفع تحریم‌ها وارد فاز...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت طلا در حالی طی امروز به یک رکورد جدید افزایش پیدا کرده که رئیس شعبه فدرال رزرو شیکاگو معتقد است نرخ بهره باید بیش از پیش کاهش پیدا کند.

وب‌گاه گسترش

بانک مرکزی، آخرین آمار نرخ سود بین بانکی را مشخص کرد.

وب‌گاه فرارو

31 مردادماه 1403 تمام وزرای دولت چهاردهم از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفتند؛ بنابراین شهریورماه نخستین ماه فعالیت رسمی دولت پزشکیان بود و حالا مرکز آمار از تغییرات تورمی اولین ماه دولت رونمایی کرده است، هرچند بانک مرکزی ترجیح داده است تا همچنان در برابر شفاف سازی آمار تورم، سکوت کند و اطلاعاتش را به روزرسانی نکند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا در حالی طی امروز به یک رکورد جدید افزایش پیدا کرده که رئیس شعبه فدرال رزرو شیکاگو معتقد است نرخ بهره باید بیش از پیش کاهش پیدا کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس‌کل بانک مرکزی در پیامی جان باختن جمعی از کارگران معدن ذغال سنگ طبس را تسلیت گفت و از آمادگی شبکه بانکی برای کمک به بهبود آلام خانواده‌ها و وابستگان جان‌باختگان این حادثه خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

صدا و سیمای ایران خواست و آرزوی 60 میلیون ایرانی از 85 میلیون نفر را نمایندگی نمی‌کند که اگر می‌کرد مردم به توصیه‌های آن عمل می‌کردند و اوقات فراغت خود را با سریال‌های کسالت‌بار آن - که شباهتی به زندگی واقعی مردم ایران ندارد پر می کردند - و اگر نمایندگی می کرد شبیه 80 درصد مردم بود نه 20 درصد ایرانیان.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل گمرک ایران اعلام‌کرد: واردات شمش طلای استاندارد در 6 ماهه سال جاری به 42.8 تن رسید.