یک‌شنبه 15 مهر 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس انجمن متخصصین علوم و صنایع غذایی ایران گفت: با وجود سیاست انقباضی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران باید تلاش شود تا حمایت تمامی مسوولان کشور به صنایع غذایی جلب شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس بانک مرکزی از آمادگی شبکه بانکی برای کمک به خانواده معدنکاران درگذشته خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی گفت: با وجود مشکلات موجود، دولت چهاردهم متعهد به اجرای نهضت ملی مسکن است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیکر 3 نفر از کارگران جان باخته در حادثه معدن طبس، امروز در شهرستان طبس استان خراسان جنوبی تشییع شد.

وب‌گاه گسترش

انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران با ارسال نامه‌ای به معاون اول رئیس‌جمهوری، نسبت به کاهش موجودی برنج وارداتی در بازار و افزایش ناگهانی قیمت‌ها در این حوزه هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌کل بانک مرکزی در پیامی جان‌باختن جمعی از کارگران معدن ذغال سنگ طبس را تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت سکه طرح جدید امروز با افزایش همراه شد و وارد کانال 45 میلیون تومان شد؛ طلای 18 عیار نیز در کانال 3 میلیون و 800 هزار تومان خرید و فروش می شود. فعالان بازار می‌گویند اتفاق خاصی در بازار داخلی نیفتاده و گرانی به خاطر افزایش قیمت جهانی طلا است. قیمت سکه طرح جدید امروز با افزایش همراه شد و وارد کانال 45 میلیون تومان شد؛ طلای 18 عیار نیز در کانال 3 میلیون و 800 هزار تومان خرید و فروش...

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت سکه طرح جدید امروز با افزایش همراه شد و وارد کانال 45 میلیون تومان شد؛ طلای 18 عیار نیز در کانال 3 میلیون و 800 هزار تومان خرید و فروش می شود. فعالان بازار می‌گویند اتفاق خاصی در بازار داخلی نیفتاده و گرانی به خاطر افزایش قیمت جهانی طلا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران اعلام کرد که 100 هزار تن برنج به مدت 45 روز در گمرک باقی مانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: من با تعطیلی پنجشنبه ها مخالف هستم، اگر شنبه ها خلاف شرع است پس موضوع را رها کنیم،‌سری که درد نمی کند را دستمال نمی بندند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بانک مرکزی دو اصلاحیه جدید در دستورالعمل تملک سهام بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر راه و شهرسازی گفت: عدد سازی مسکن بس است، باید حواسمان باشد که در ازای آمارهایی که ارائه می‌دهیم، چهار سال دیگر باید پاسخگو باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس حمهور گفت: مردم نباید هزینه پایین بودن بهره وری و افت شبکه توزیع برق را متحمل شوند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سندیکای صاحبان صنایع صنایع داروهای انسانی از حضور 25 شرکت خارجی در نمایشگاه دارو و صنایع وابسته ایران فارما خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه مدیریت و رفع ناترازی صنعت برق، برنامه و راهبرد‌های اصلی رفع ناترازی این صنعت بحث، بررسی و تصمیم‌گیری شد. محمدرضا عارف صبح امروز (دوشنبه) در این جلسه که با حضور وزیر نیرو، رؤسای سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی، سخنگوی دولت و مسئولان دستگاه‌های تصمیم‌گیر برگزار شد، با تأکید بر اینکه راهکار‌ها و برنامه‌های حل ناترازی در صنعت برق در حد شعار...