یک‌شنبه 15 مهر 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام رئیس گمرک ایران، تعداد کل خودروهای سواری ترخیص قطعی در شش ماه اول سال جاری از 22هزار دستگاه عبور کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اسبق بانک مرکزی تاکید می‌کند: مشخصا وضعیت بازار ارز در نیمه دوم سال به رشد نقدینگی و میزان تورم برمی‌گردد که اگر کنترل نشود، نرخ ارز هم افزایشی خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نظام مالیاتی به کدام رفاهیات رحم نمی‌کند؟ حتماً منظور پاداش‌های چندمیلیاردی بانکی‌ها، بورسی‌ها و برداشت‌های دزدی‌گونه شرکت‌های بزرگ خصولتی نیست. پس چیست؟

وب‌گاه گسترش

بیت‌کوین پس از اعلام دو بسته محرک مالی قبلی از سوی بانک مرکزی چین، شاهد افزایش قابل توجهی در قیمت خود بود و حالا این بانک از یک بسته محرک مالی جدید پرده‌برداری کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اداره مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران: هموطنان در مراکزی سرمایه‌گذاری کنند که مجوز بانک مرکزی و وزارت صمت را داشته باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بیت‌کوین پس از اعلام دو بسته محرک مالی قبلی توسط بانک مرکزی چین با رشد قیمت قابل توجهی همراه شده بود و اکنون این بانک از یک بسته محرک مالی جدید رونمایی کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به نظر می‌رسد بیت‌کوین آماده است تا در هفته‌های آتی با یک جهش قیمتی بزرگ به سوی کانال 78 هزار دلار همراه شود که علت اصلی آن به نمودار فنی قیمت این ارز دیجیتال و تازه‌ترین محرک اقتصادی چین برمی‌گردد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در وزارت علوم ستادی تشکیل دادم و موظف کردم روش اجرای احکام برنامه هفتم توسعه را طراحی و زمان بندی کنند و تا پایان مهر سال 1403 برنامه عملیاتی خود را اعلام می کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیگنال‌های دولت پزشکیان برای آغاز روند دوباره بررسی پیش‌شرط‌های FATF برای خروج ایران از لیست سیاه گروه ویژه اقدام مالی، حالا بیش از روزهای گذشته تقویت شده است؛ موضوعی که به نظر می‌رسد آغازی است بر شکستن قفل 5 ساله رابطه ایران با گروه ویژه اقدام مالی که به فعال شدن اقدام‌های تقابلی علیه ایران انجامید.

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس گفته‌های معامله‌گران، قیمت دلار، درهم و طلا در بازار امروز، سه‌شنبه 3 مهرماه، افزایش یافته و قیمت سکه امامی نیز به رکورد جدیدی دست یافته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار بعد از فراز و فرودهای فراوان در کریدور ششم روز دوشنبه با افت پلکانی در کریدور پنجم بسته شد. روند کاهشی قیمت این اسکناس در حالی از سوی بازارساز به طور پیوسته ادامه دارد که برخی معامله‌گران افزایش شارپی قیمت را برای بازار ارز دور از انتظار نمی‌دانند. دلار برگشت. اولین چراغ دلار در کریدور ششم روشن شد قیمت دلار بعد از فراز و فرودهای فراوان در کریدور ششم روز دوشنبه با افت پلکانی...

وب‌گاه گسترش

طبق قانون تنظیم بازار زمین، مسکن و اجاره‌ها، اگر موجران قراردادهای اجاره مسکن به مدت 2 یا 3 سال با مستاجران امضا کنند، آن‌ها مستحق معافیت از 70 تا 100 درصد مالیات بر درآمد اجاره می‌شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مسیحیان ارمنی اصفهان و جنوب ایران در مجلس گفت: رژیم اشغالگر صهیونیستی نیز با حضورش در آن کشور همسایه و مناطق تصرف‌شده قره‌باغ، با حمایت و مسلح کردن باکو سعی در اعمال فشار و ایجاد بحران در مرزهای کشورمان دارد. آن رژیم حامی اجرای حذف مرز تاریخی دو کشور ایران و ارمنستان است تا به گمان خود ضربه‌ای به پیکر عظیم ایران وارد کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس اقتصادی با استقبال از عملکرد پزشکیان در سفر به عراق، تصریح کرد: چنانچه دیپلماسی عمومی رییس جمهوری، که به اصطلاح خارج از پروتکل‌های رسمی قرار می‌گیرد، در سفر به سازمان ملل هم به کار گرفته شود، می‌تواند به ثبات اقتصادی آن قدر کمک کند که تا پایان سال نرخ تورم در کانال 20 درصدی قرار بگیرد.