یک‌شنبه 15 مهر 1403

بانک مرکزی

بانک مرکزی

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به آخرین تلاش‌ها برای رفع مشکلات تولید دارو در کشور، از وعده ارائه تسهیلات 50 هزار میلیارد تومانی به شرکت‌های تولیدکننده خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرویس میزبانی ویدیو VOD (Video on Demand) به کاربران اجازه می‌دهد در هر زمان که بخواهند، به محتوای ویدیویی دسترسی داشته باشند و آن را مشاهده کنند. برخلاف پخش زنده یا تلویزیون‌های سنتی که برنامه‌ها در زمان‌های مشخصی پخش می‌شوند، سرویس‌های VOD انعطاف بیشتری دارند و کاربران می‌توانند ویدیوها را بر اساس تقاضای خود تماشا کنند. سرویس میزبانی ویدیو VOD (Video on Demand) به کاربران اجازه می‌دهد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بانک مرکزی از اول فروردین ماه تا دوم مهر ماه امسال 32 میلیارد و 729 میلیون دلار ارز برای واردات تامین شده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ارتباطات در سال 1398 به تشریح جزئیات زیست بوم تلفن همراه کشور پرداخته و تاکید کرده بود که براساس طرح زیست بوم موبایل قرار است تا بازار تولید داخل در زمینه گوشی‌های هوشمند تقویت شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بانک مرکزی دو اصلاحیه جدید در مورد تملک سهام بانک‌ها را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران اعلام کرد: با وجود انجام تکالیف قانونی 100 هزار تن برنج به مدت 45 روز در گمرک باقی مانده که علاوه بر اینکه به دلیل شرایط آب و هوایی سلامت آن تهدید می شود، بازار را نیز با چالش مواجه خواهد کرد.

وب‌گاه الف

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه بخش مهمی از ناترازی صنعت برق از افت شبکه توزیع ناشی می‌شود، گفت: مردم نباید هزینه پایین بودن بهره وری و افت شبکه توزیع برق را متحمل شوند.

خبرگزاری تسنیم

قیمت سکه طرح جدید امروز با افزایش همراه شد و وارد کانال 45 میلیون تومان شد؛ طلای 18 عیار نیز در کانال 3 میلیون و 800 هزار تومان خرید و فروش می شود. فعالان بازار می‌گویند اتفاق خاصی در بازار داخلی نیفتاده و گرانی به خاطر افزایش قیمت جهانی طلا است.

وب‌گاه گسترش

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد که رمزارز و هوش مصنوعی در اولویت‌های کاری این بانک قرار دارد. همچنین، در حکمی، خانم نوش‌آفرین مومن واقفی به عنوان معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی منصوب شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: بخش مهمی از ناترازی در صنعت برق از افت شبکه توزیع ناشی می‌شود و مردم نباید هزینه پایین بودن بهره‌وری و افت شبکه توزیع برق را متحمل شوند.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: بخش مهمی از ناترازی در صنعت برق از افت شبکه توزیع ناشی می‌شود و مردم نباید هزینه پایین بودن بهره وری و افت شبکه توزیع برق را متحمل شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حمید رسایی از حضور وزیر اطلاعات در جلسه فردای کمیسیون امنیت ملی برای پاسخ به 2 سوال خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر راه و شهرسازی از موافقت بانک مرکزی برای تزریق منابع مالی جهت تسهیلات مسکن خبر داد و گفت: متعهد به تامین مسکن یک میلیون متقاضی نهضت ملی مسکن هستیم.

خبرگزاری مهر

بانک مرکزی از اول فروردین ماه تا دوم مهر ماه امسال 32 میلیارد و 729 میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، دارو، کالاهای تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تأمین کرده است.