شنبه 1 اردیبهشت 1403

باید تمرکز داشته باشیم و عملکرد خوبی را نشان دهیم

خبرگزاری اکو نیوز مشاهده در مرجع
باید تمرکز داشته باشیم و عملکرد خوبی را نشان دهیم

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: قبل از اینکه صحبت هایم را شروع کنم ایام محرم را به تمام عزاداران تسلیت می گویم و امیدوارم با رعایت پروتکل های بهاشتی مشکلی پیش نیاید.

وی افزود: پزشکان و پرستاران هم مدافعان سلامت هستند و با تمام وجود کار می کنند. بهترین هدیه رعایت مسائل بهداشتی است. فوتبال توانسته در این روزهای کرونایی کمک کند تا مردم چندان دغدغه بیماری را نداشته باشند و به فوتبال و زندگی فکر کنند. فوتبال به مردم کمک کرده پای تلویزیون نشسته و تا حدی این بیماری را فراموش کنند. خوشحال هستم من هم جزئی از این فوتبال هستم و به مردم کمک شد تا با حضور در خانه بیشتر مراقب این بیماری باشند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: دربی همیشه حساس بوده و در هر مقطعی یک بازی حیثیتی برای دو تیم است. در این بازی ها هر تیمی بتواند از موقیعت ها بهتر استفاده کند و تمرکز خوبی روی بحث های فنی داشته باشد برنده میدان خواهد بود.

گل‌محمدی ادامه داد: تیم ما خدا را شکر آمادگی لازم را دارد و از لحاظ شرایط فنی بازی در وضعیت خیلی خوبی هستیم. از این شرایط راضی هستم و بازیکنانم در طول هفته خیلی خوب تمرین کردند.

وی افزود: تیم ما در شرایط ایده‌ال است و ان شالله بتوانیم در طول بازی تمرکز خوبی داشته باشیم. استقلال هم تیم خوبی است وخط حمله خیلی قوی‌ای دارد. باید در کارهای دفاعی تمرکز لازم را داشته باشیم تا از این لحاظ لطمه‌ای نخوریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس توضیح داد: امیدوارم بازی جوانمردانه‌ای باشد و اتفاق‌هایی که در زمینه داوری رخ داد برای فوتبال ایران خوب نبود. داورانی که نام آنها برای قضاوت دربی مطرح شد با در نظر گرفتن انصاف داوران خوبی هستند و من به شخصیت آنها ایمان و اعتقاد داشتم. برای ما فرقی نمی‌کرد کدام داور قضاوت کند.

گل‌محمدی تاکید کرد: با این اتفاقی که افتاد شأن، شخصیت و اعتبار داوری را با دستان خودمان زیر سؤال بردیم. همه می‌دانیم شرایط داوران از لحاظ مالی و جایگاه خیلی سخت است و با این اقدامات بیشتر به منزلت داوری ضربه می‌زنیم.