شنبه 31 شهریور 1403

بایرن بالاخره تسلیم شد: ستاره ما برای رئال!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بایرن بالاخره تسلیم شد: ستاره ما برای رئال!

مدیران رئال مادرید از تلاش برای تمدید قرارداد آلفونسو دیویس دست کشیده و پیوستن او به رئال مادرید را پذیرفته‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دیویس با بایرن مونیخ در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید اما هنوز خبری از امضای قرارداد جدید او با این باشگاه نیست و به نظر می‌رسد که مدیران بایرن از تلاش برای ارائه پیشنهاد به او دست کشیده‌اند و دیگر امیدی به امضای قرارداد جدید با این بازیکن ندارند.

مذاکرات بین مدیران بایرن و مدیر برنامه بازیکن در چند ماه اخیر به صورت جدی ادامه داشت و حتی در مقطع گفته می‌شد که این احتمال وجود دارد که او تصمیم بگیرد که به پیشنهاد رئال پاسخ منفی دهد و به حضورش در مونیخ ادامه دهد اما حالا شرایط به صورت کامل فرق کرده است.

سایت اسپانیایی رلوو مدعی شده است که مدیران بایرن مونیخ در چند هفته اخیر دست از ادامه مذاکرات برای تمدید قرارداد این ستاره کانادایی برداشته‌اند و عملا دیگر صحبتی بین نمایندگان دو طرف انجام نمی‌شود چون آنها امیدی به دستیابی به توافقی دو طرفه ندارند و به این نتیجه رسیده‌اند که او تصمیم نهایی درباره آینده‌اش را گرفته است و قصد دارد راهی رئال شود.

رئال مادرید همچنان گزینه اصلی برای به خدمت گرفتن دیویس به حساب می‌آید اما آنها به خوبی می‌دانند که هنوز هیچ چیز تمام نشده است. آنها باید برای جذب این بازیکن به صورت جدی تلاش کنند و این عملیات از ماه ژانویه برای آنها آغاز خواهد شد چون جنب باشگاه لیگ برتری هم علاقه زیادی به جذب او دارند. رئال قصد دارد هم فرلان مندی و هم دیویس را در پست دفاع چپ در فصل آینده در اختیار داشته باشد.

بایرن بالاخره تسلیم شد: ستاره ما برای رئال! 2