جمعه 7 اردیبهشت 1403

بایرن مونیخ با قطر ایرویز قطع همکاری می‌کند؟

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بایرن مونیخ با قطر ایرویز قطع همکاری می‌کند؟

هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، مدعی شد احتمال قطع همکاری با شرکت هواپیمایی قطر وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر حرف و حدیث های فراوانی در مورد عدم رعایت قوانین حقوق بشری در کشور قطر و شرایط وخیم و دشوار کارگران در این کشور شنیده شده است. حتی بسیاری از بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال نیز به این اتفاقات واکنش نشان داده و به عدم رعایت این قوانین اعتراض کرده اند. آلمان یکی از کشورهای پیشرو از این حیث بوده و حالا هربرت هاینر اعلام کرد باشگاه بایرن مونیخ به زودی شرایط تمدید قرارداد با هواپیمایی مشهور قطر را مورد بررسی قرار خواهد داد.

هربرت هاینر در این رابطه گفت: "قرارداد ما با هواپیمایی قطر در سال 2023 تمام می شود. ما توافق کرده ایم که تجزیه و تحلیل دقیقی پس از جام جهانی انجام دهیم و سپس شرایط ادامه کار را در نظر خواهیم گرفت. این یک روند عادی در تمام قراردادهای اسپانسری است. در پایان هر قرارداد، اوضاع را بررسی می کنیم تا دریابیم شرایط چگونه پیش رفته و قرار است در آینده چه اتفاقاتی رقم بخورد."

بعد از جدایی رابرت لواندوسکی، بایرن مونیخ به دنبال جذب یک مهاجم جدید است و اخباری در مورد احتمال انتقال هری کین به این باشگاه در تابستان سال آینده شنیده می شود. رئیس باشگاه در این رابطه گفت: "در حال حاضر ما روی پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال تمرکز کرده ایم. حالا تیم کاملی با میانگین سنی 25 تا 26 سال داریم و بسیاری از بازیکنان قرارداد بلندمدت دارند و همه چیز آماده است. پس ما می توانیم با آرامش قدم های بعدی را برنامه ریزی کنیم. ما به طور کلی بازار را زیر نظر خواهیم داشت و هرگز تحت هیچ فشاری برای انجام هیچ کاری نیستیم، زیرا خط حمله فعلی بایرن مونیخ نیز به بازیکنانی کیفیت بالا مجهز است."

بایرن مونیخ با قطر ایرویز قطع همکاری می‌کند؟ 2