چهارشنبه 18 مهر 1403

با انتقاد زندگی کرده‌ام، مهم نیست / دشان: فرانسه در حال پوست‌اندازی است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
با انتقاد زندگی کرده‌ام، مهم نیست / دشان: فرانسه در حال پوست‌اندازی است

دیدیه دشان، سرمربی فرانسه، در یک نشست خبری در آستانه بازی با ایتالیا شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه فردا شب لیگ ملتهای یوفا را با دیدار مقابل ایتالیا آغاز می‌کند. دیدیه دشان سرمربی فرانسه امروز در سالن نشستهای مطبوعاتی پارک دو پرنس شرکت کرد.

چه تدبیری اندیشیدی که بازی با ایتالیا جذاب و تماشاگرپسند بشود؟ تدبیر ما همیشه این است که برای حریف خطرناک باشیم. باید بازی را در کنترل داشته باشیم و هر چه بیشتر موقعیت خلق کنیم و گل بزنیم. نمی‌خواهم دوباره درباره یورو صحبت و تکرار کنم که بی‌دقتی ما در ضربات آخر باعث شد موفق نشویم با اینکه نمی‌شود گفت موفق نبودیم چون به نیمه‌نهایی رسیدیم.

از ترکیب اصلی‌ات در بازی فردا و دوشنبه مقابل بلژیک استفاده می‌کنی؟ مهم نیست فردا و دوشنبه چه بازیکنانی در زمین هستند. هدف این است که بهترین نتیجه را بگیریم. همچنین می‌خواهیم تعداد هر چه بیشتری بازیکن را به زمین بفرستیم. اینکه بازیها چقدر اهمیت دارد یا نه فعلا مساله ما نیست. باید ظرف سه روز دو بازی سخت انجام بدهیم.

از انتقادهای بعد از یورو هنوز هم ناراحت هستی؟ انتقادها همیشه جزئی از زندگی من بوده. این درباره بازیکنان هم صادق است.

در یورو تیم جوانی داشتیم و الان میانگین سنی کمتر هم شده. برنامه‌ات برای ادامه لیگ ملتها و انتخابی جام جهانی چیست؟ هدف ما این است که در شش بازی پیش رو بهترین نتایج را بگیریم. ولی فعلا قصد داریم تا حد امکان به بازیکنان جوان میدان بدهیم. من قبل از جام جهانی قطر همین کار را کردم که نتایج چندان خوبی به دست نیاوردیم ولی این باعث شد که دید خوبی نسبت به همه بازیکنانم پیدا بکنم. حالا در این شش مسابقه همان کار را می‌کنیم و من می‌توانم تیم اصلی‌ام را پیدا کنم.

آنتوان گریزمان بعد از یورو گفت با شما صحبت خواهد کرد. نتیجه‌اش چه شد؟ من همیشه با بچه‌ها صحبت می‌کنم. با آنتوان هم بیشتر چرا که او از قدیمی‌ترین‌های تیم ملی است. ما دائما صحبت می‌کنیم. چه در جریان یورو و چه بعد از یورو با هم صحبت کردیم. مهم است که بچه‌ها بدانند چه شرایطی دارند و البته اینکه اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند.

با انتقاد زندگی کرده‌ام، مهم نیست / دشان: فرانسه در حال پوست‌اندازی است 2