چهارشنبه 4 مهر 1403

بخواهی نخواهی مدال می‌گیری، کریم بنزما! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بخواهی نخواهی مدال می‌گیری، کریم بنزما! (عکس)

نام کریم بنزما در لیست تیم ملی فرانسه برای دیدار پایانی جام جهانی مقابل فرانسه قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما، ستاره فرانسوی و 35 ساله رئال مادرید، حدود دو ماه قبل موفق به کسب جایزه توپ طلا شده و بسیاری او را یکی از بهترین بازیکنان احتمالی جام جهانی 2022 می دانستند. اما یک مصدومیت غیرمنتظره پیش از شروع تورنمنت باعث شد دیدیه دشان از کریم بنزما بخواهد اردوی تیم ملی فرانسه را ترک کند و از آنجا بود که رابطه این دو نفر دوباره شکرآب شد. در حقیقت مهاجم فرانسوی تصور می کرد می تواند خودش را به دور حذفی جام جهانی برساند و به همین علت قصد داشت در اردوی تیمش در قطر مانده و آنجا تحت درمان قرار گیرد.

اما دیدیه دشان تمایلی به قبول تصمیم کریم بنزما نشان نداده و درخواست خروج او از اردو را داد. مهاجم 35 ساله که اصلا انتظار چنین برخوردی را نداشت، دعوت فدراسیون فوتبال فرانسه و حتی امانوئل ماکرون، رئیس جمهور این کشور برای تماشای بازی فینال را رد کرده و اینگونه نشان داد از رفتار دیدیه دشان عصبانی است.

اما انتظار لیست تیم ملی فرانسه برای دیدار فینال نشان می دهد نام کریم بنزما در لیست قرار دارد و امشب مدال طلا یا نقره جام جهانی به او تعلق پیدا خواهد کرد. البته او و لوکاس هرناندز، مدافع مصدوم تیم ملی فرانسه حتی روی سکوها نیز حضور ندارند، اما به هر حال کریم بنزما که در دوره قبلی نیز غایب بود، بالاخره مدال جام جهانی را در کلکسیون افتخارات خود خواهد داشت.

بخواهی نخواهی مدال می‌گیری، کریم بنزما! (عکس) 2