یک‌شنبه 15 مهر 1403

بدشانسی جالب: سگ توپ گلف بیل را دزدید! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بدشانسی جالب: سگ توپ گلف بیل را دزدید! (عکس)

سگی در جریان مسابقات قهرمانی دانهیل لینکس توپ گلف گرت بیل را ربود.

به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل در دوران حضورش در رئال مادرید و دنیای فوتبال هم علاقه زیادی به بازی گلف داشت و این موضوع جنجال بسیاری را هم به وجود آورده بود و حتی عده زیادی معتقد بودند که یکی از دلایل مصدومیت‌های متعدد این بازیکن همین علاقه بیش از حدی است که به ورزش گلف و حضور در آن دارد.

این ستاره ولزی پس از خداحافظی از دنیای فوتبال تصمیم گرفت که به صورت جدی و رسمی وارد ورزش گلف شود و در طول چند ماه اخیر در مسابقات بسیاری شرکت کرده تا نشان دهد که در این رشته ورزشی هم استعداد بسیاری دارد و می‌تواند عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و مقام و مدال کسب کند.

او اخیرا در مسابقات قهرمانی دانهیل لینکس شرکت کرده بود که اتفاقی عجیب در جریان مسابقه‌اش برای او رخ داد. در دور دوم این مسابقات که روز جمعه برگزار می‌شد، بیل یک ضربه عالی و بی‌نقص به توپش زد و منتظر بود که وارد سوراخ شود که سگی وارد زمین چمن شد و توپ را در دهان گرفت و فرار کرد تا بیل و دیگر شرکت کنندگان با بهت و حیرت به او خیره شوند.

هرچند بر طبق قوانین، بیل این فرصت را داشت که بار دیگر این ضربه را به توپ بزند چون عامل خارجی روی آن تاثیرگذار بود اما این اتفاق توجه بسیاری را جلب کرد و به عنوان اتفاقی نادر و غیرمنتظره به خاطره‌ای ماندگار برای این ستاره سابق رئال مادرید تبدیل شد.

بدشانسی جالب: سگ توپ گلف بیل را دزدید! (عکس) 2