جمعه 27 مهر 1403

بدقولی بارسا: تاخیر در افتتاح ورزشگاه نوکمپ

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بدقولی بارسا: تاخیر در افتتاح ورزشگاه نوکمپ

باشگاه بارسلونا به احتمال زیاد نمی‌تواند ورزشگاه نوکمپ را در زمان تعیین شده افتتاح کند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سال گذشته تصمیم گرفت روند بازسازی ورزشگاه نوکمپ را آغاز کند تا تغییراتی بنیادین در این ورزشگاه قدیمی ایجاد کند و بتواند برای کسب درآمد و استفاده از تکنولوژی‌های جدید و به روز از آن بهره ببرد و این کار از چند ماه قبل تا به حال در جریان است.

باشگاه بارسلونا در طول چند ماه گذشته همیشه تصاویر متعددی از بازسازی این ورزشگاه و روند انجام این عملیات منتشر کرده و تاکید داشت که همه چیز مطابق برنامه پیش می‌رود و آنها آماده هستند که پیش از به پایان رسیدن سال جاری میلادی به این ورزشگاه باز خواهند گشت و در این زمین به میدان خواهند رفت.

اما حالا موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیران این پروژه در طول چند روز گذشته کارگرهای بیشتری را به خدمت گرفته‌اند و دلیل این اتفاق تسریع در روند بازسازی این ورزشگاه است و به همین دلیل به نظر می‌رسد که تاخیری در زمان بازگشایی نوکمپ به وجود آمده که آنها را وادار کرده است چنین اقدامی را انجام دهند.

این اتفاق در حالی رخ داده که منابع نزدیک به این باشگاه چند روز قبل خبر داده بودند که بارسا اجازه ساخت و ساز 24 ساعته را از شهرداری بارسلونا گرفته اما انجام کارهای شبانه محدود به اقداماتی است که سر و صدای کمتری داشته باشد و شاید یکی از دلایل عقب افتادن این پروژه همین باشد.