دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

برانکو تیم پیدا کرد / پروفسور به سرزمین اژدها رسید

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
برانکو تیم پیدا کرد / پروفسور به سرزمین اژدها رسید

اقتصادنیوز: برانکو، سرمربی سابق تیم پرسپولیس هدایت تیم ملی فوتبال چین را به عهده گرفت.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، فدراسیون فوتبال چین به صورت رسمی برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم ملی و فوتبال پرسپولیس را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال این کشور معرفی کرد. برانکو در حالی هدایت تیم چین را بر عهده گرفت که در دی ماه مذاکراتی را با باشگاه پرسپولیس انجام داد اما نشست وی با رضا درویش نتیجه‌ای نداشت. سرمربی اسبق پرسپولیس در آن نشست‌ها اعلام کرده بود که از تیم‌های اروپایی پیشنهاد دارد.

فدراسیون فوتبال چین در توضیح استخدام این مربی نوشت: تیم چین برای حضور قدرتمند در مقدماتی جام جهانی 2026 با برانکو قرارداد امضا کرد. این مربی پیش از این نیز در فوتبال چین شاغل بوده و هدایت تیم شاندونگ را بر عهده داشت و سال 2010 این تیم را قهرمان سوپر لیگ چین کرد.

خبر مرتبط چراغ سبز برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس / حذف عمان از جام ملت‌ها به سود سرخپوشان

اقتصادنیوز: برانکو ایوانکوویچ که حضورش روی نیمکت تیم ملی عمان به پایان رسیده است، برای حضور روی نیمکت باشگاه پرسپولیس چراغ سبز نشان داده است.

برانکو در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های آسیا 2023 هدایت تیم ملی عمان را بر عهده داشت اما نتوانست نتایج چشمگیری را کسب کند.

خبر مرتبط ترکش‌های این عکس با پرسپولیسی‌ها دامن «برانکو» را گرفت + عکس

اقتصادنیوز: ترکش‌های ملاقات برانکو با مسئولان باشگاه پرسپولیس در کوران برگزاری جام ملت‌های آسیا پس از تساوی ناامید کننده مقابل تایلند، دامن این سرمربی کروات را گرفته

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
برانکو تیم پیدا کرد / پروفسور به سرزمین اژدها رسید 2
برانکو تیم پیدا کرد / پروفسور به سرزمین اژدها رسید 3