جمعه 14 اردیبهشت 1403

برایان هوک

برایان هوک

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت بایدن در گزارشی به کنگره آمریکا اعلام کرد نمایندگان دولت ترامپ که درتصمیم ترور ژنرال سلیمانی دخیل بوده‌اند، با تهدید جدی از سوی ایران مواجه هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل بین الملل: جمهوری اسلامی ایران به دنبال منافع خود است و سعی دارد روابط سیاست خارجی و اقتصاد خود را متنوع کند. آمریکا نباید انتظار داشته باشند جمهوری اسلامی ایران دست روی دست بگذارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه کشورمان در حالی چین را به عنوان مقصد جدید تور دیپلماتیک خود برگزیده که گفت وگو در خصوص اجرای سند همکاری 25 ساله در اولویت قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه کشورمان در حالی چین را به عنوان مقصد جدید تور دیپلماتیک خود برگزیده که گفت وگو در خصوص اجرای سند همکاری 25 ساله در اولویت قرار دارد؛ توافقی راهبردی که از عمق استراتژیک در جبهه شرقی نشان داشته و طی 9 ماه گذشته مورد هجمه و جوسازی رسانه‌های غربی قرار گرفته‌است.

خبرگزاری تسنیم

نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به مطالبه خسارت ناشی از شهادت شهید سلیمانی و همراهان توسط دولت آمریکا در شعبه 55 دادگاه عمومی حقوقی تهران به ریاست قاضی پورمریدی، برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس شعبه 55 دادگاه عمومی حقوقی تهران گفت: 85 میلیون ایرانی داغدیده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستند و همه مردم ایران امکان تحویل دادخواست به شعبه 55 دادگاه حقوقی تهران که طبق قانون از صلاحیت جهانی برای رسیدگی به دعاوی علیه دولت‌های خارجی برخوردار است را دارند.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه غربگرای شرق می‌گوید: باید از فرصت دموکرات‌ها در دولت آمریکا استفاده کرد!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محمدی گفت: بخش مهمی از اینکه ایرانیان امروز به مردمی پرخاشگر، کم تحمل و غمگین تبدیل شده‌اند ریشه در فضای کلی جامعه و مشکلاتی دارد که روزانه با آنها دست و پنجه نرم می‌کنیم و تا وقتی شرایط حاکم بر جامعه بهبود نیابد نمی‌توان به تغییر شرایط موجود امیدوار بود.

وب‌گاه الف

گرچه اعتراضات کشاورزان پایان یافت؛ مسئولان قول همکاری دادند و مردم آگاه اصفهان و نیروی انتظامی مانع پیشروی آشوبگران شدند اما وقایع روز جمعه زاینده‌رود نشان داد که پیاده‌نظام‌های آمریکا در آستانه مذاکرات وین مأموریت یافته‌اند تا بار دیگر آشوب بکارند و تحریم درو کنند.

خبرگزاری تسنیم

این مقاله به بررسی واکنش‌های رسانه‌ها و شخصیت‌های غربی به وقایع آبان 98 در ایران می‌پردازد؛ آنها چگونه به مسئله ورود کردند و چه حقایقی را پوشاندند؟

وب‌گاه مشرق نیوز

گرچه از اعتراف BBC مبنی بر اینکه «از دو سه سال قبل اعتراضات سازمان‌دهی شده بود!» می‌توان فهمید که چه کسانی پشت پرده اغتشاشات در ایران هستند اما مرور بخش‌هایی از حوادث آن ایام خالی از لطف نیست.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

تحریف و شایعه دو ابزار مهم رسانه‌های دشمن در زمان ناآرامی‌های ایران است؛ در ماجرای آشوب‌های آبان 98 نیز جریان معاند با استفاده از این حربه، بنزینی روی آتش اعتراضات مردمی ریختند.

وب‌گاه الف

جلسه رسیدگی علنی به پرونده دعوای حقوقی بیماران پروانه‌ای علیه 30 تن از اشخاص حقیقی و حقوقی از جمله دولت آمریکا به دلیل تحریم‌های ظالمانه دارویی علیه این بیماران به ریاست قاضی پورمریدی برگزار شد.