جمعه 14 اردیبهشت 1403

برایان هوک

برایان هوک

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بن‌بست مذاکرات احیای برجام، تشدید جنگ اوکراین، اعتراضات هفته‌های اخیر در ایران و تغییر فضای داخلی آمریکا با احتمال پیروزی جمهوری‌خواهان در کنگره باعث شده است تا شاهد چرخش لحن و مواضع رابرت مالی در ارتباط با ایران باشیم. اینکه تغییر نقش کارگزاری نماینده ویژه آمریکا در امور ایران حامل چه پیام‌ها و پیامدهایی در ارتباط با مساله مذاکرات احیای برجام است، پرسشی است که می‌تواند چشم‌انداز رویکرد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صحبت های اخیر جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در گردهمایی کالیفرنیا که مدعی شد «نگران نباشید، ما ایران را آزاد خواهیم کرد؛ آنها خودشان به زودی خودشان را آزاد می‌کنند»، روابط متشنج تهران و واشنگتن و تلاش ها برای احیای برجام را پیچید ه تر کرد. به گزارش «ایسنا»، به نقل از رویترز رئیس جمهور آمریکا در این سخنرانی که روز جمعه ایراد کرد، درخصوص اینکه آمریکا به چه اقدامات اضافی دست خواهد زد، توضیحات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع خبری آمریکایی مدعی شد که بمب های هسته ای تاکتیکی جدید ایالات متحده در اروپا مستقر خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده دادستان در آخرین جلسه رسیدگی به پرونده سرکرده گروهک تروریستی "حرکه النضال" تقاضای اعمال اشد مجازات برای متهم را از ریاست دادگاه خواستار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی پشت پرده تحرکات اخیر حامد اسماعیلیون که این روزها نام وی به کرات شنیده می‌شود، زوایای پنهانی از ارتباطش با گروهک تروریستی منافقین و اشخاص و نهادهای ضد ایرانی را برملا می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حامد اسماعیلیون، پدر و همسر یکی از جانباختگان هواپیمای اوکراینی است که پس از این اتفاق تبدیل به سخنگوی خانواده‌های پرواز پی‌اس752 شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رجانیوز در این باره نوشت: جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های اخیر همواره در بحث تولیدات استراتژیک و امنیتی دست بالا را داشته و با رونمایی‌های کاربردی و دقیق حول هدف‌گذاری و کارویژه این مقادیر، به نحو شایانی عمل کرده است. از موشک‌های متنوع با کاربرد‌هایی متفاوت و حساب شده، ارسال ماهواره برای اهداف تحقیقاتی و استراتژیک و همچنین توفیقات عدیده در صنایع هسته‌ای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اکنون نیز ایران یکی از گسترده‌ترین، متنوع‌ترین و پیچیده‌ترین ناوگان پهپادی منطقه را در اختیار دارد که بدون شک ذیل پارامترهای فوق‌الذکر توانایی رقابت با دیگر قدرت‌های پهپادی یعنی آمریکا و انگلیس را داراست.

وب‌گاه عصر ایران

ایران یکی از گسترده‌ترین، متنوع‌ترین و پیچیده‌ترین ناوگان پهپادی منطقه را در اختیار دارد که بدون شک ذیل پارامترهای فوق‌الذکر توانایی رقابت با دیگر قدرت‌های پهپادی یعنی آمریکا و انگلیس را داراست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طی دهه‌های گذشته، جمهوری اسلامی ایران با دلایل متعدد به منظور توسعه و گسترش توان رزم پهپادی در این حوزه سرمایه‌گذاری ویژه‌ای کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه کیهان نوشت: مقامات آمریکایی در حالی از توسعه صنعت پهپادی و صادرات آن ابراز نگرانی می‌کنند که تا همین چند سال قبل، آن را انکار می‌کردند و مدعی بودند پهپاد ایرانی، فقط فتوشاپ است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مقامات آمریکایی در حالی از توسعه صنعت پهپادی و صادرات آن ابراز نگرانی می‌کنند که تا همین چند سال قبل، آن را انکار می‌کردند و مدعی بودند پهپاد ایرانی، فقط فتوشاپ است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: «توافق ترسیم مرز دریایی میان اسرائیل و لبنان بیانگر چشم انداز بایدن برای ثبات و تکامل منطقه است».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شب گذشته، در واکنش به بیانیه انتقادی تروئیکای اروپایی نسبت به مواضع اخیر تهران در مذاکرات هسته ای، وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران نسبت به پیامدهای این بیانیه هشدار داد.