جمعه 14 اردیبهشت 1403

برایان هوک

برایان هوک

خبرگزاری مهر

دو کارشناس مسائل بین‌الملل در تحلیل رفتار آمرییکا در عرصه‌ی سیاست خارجی تصریح کردند: آمریکا یک ابرقدرت شده که بر اساس مقتضیات، منافع و امنیت ملی با تعریف خودش حرکت کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تابناک ضمن بازتاب دادن یادداشت احمد زیدآبادی نوشت: بحث ترور مقام‌های سابق آمریکایی به عنوان یکی از موضوعات مذاکرات برجامی از کجا پیدا شده است؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زیادآبادی در یادداشتی نوشت: جمهوری اسلامی در انتقامِ ترورِ سردار سلیمانی مقر نیروهای آمریکایی در پایگاه عین‌الاسد عراق را موشک باران کرد که عواقبی چون سرنگونی هواپیمای مسافربری اوکراینی را هم در پی داشت.

خبرگزاری مهر

بر اساس گزارش محرمانه‌ی وزارت امور خارجه آمریکا به مجلس سنا، هزینه حفاظت از وزیر امور خارجه سابق این کشور در ماه بیش از 2 میلیون دلار هزینه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه آمریکا روز سه‌شنبه مدعی شد که تلاش‌های ایران برای ترور وزیر خارجه سابق مایک پمپئو واقعی بوده و ادامه دارد.

وب‌گاه الف

یک کارشناس مسایل آمریکا با اشاره به طرح "چشم پوشی ایران از انتقام خون سردار سلیمانی" در رابطه با مذاکرات وین در ازای خارج کردن نام سپاه از لیست گروه‌های تروریستی، گفت: با شناختی که از آمریکایی‌ها دارم، بعید است به طور رسمی درخواست داده باشند که ایران از انتقام خون سردار سلیمانی دست بردارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که هیات‌های مذاکره‌کننده ایران و ایالات متحده از گفت‌وگوی مستقیم سر باز می‌زنند انریکه مورا با سفر به تهران و واشنگتن تلاش کرد به راه‌حل مرضی‌الطرفینی برای خروج روند احیای برجام از بن‌بست دست پیدا کند.

خبرگزاری مهر

اعتراف مسئولان و رسانه‌های آمریکایی و متحدان آن‌ها در کشورهای غربی نشان می‌دهد که اعمال سیاست‌های فشار حداکثری علیه ایران شکست خورده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرکنسولگری ایران در مزار شریف در اطلاعیه ای اعلام کرد: به اطلاع کلیه مراجعین محترم می رساند بنابه ملاحظات امنیتی ارائه خدمات کنسولی و صدور روادید از روز سه شنبه مورخ 1401/1/23 تا اطلاع ثانوی متوقف گردید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تداوم تقلای آمریکا برای دستیابی به متنی فراتر از توافق هسته‌ای با ایستادگی مذاکره‌کنندگان ایران به در بسته خورد علی باقری و تیم همراهش در مذاکرات وین برجام‌پلاس یا هر خواسته‌ای فراتر از منافع ملی را ممنوع کرده و جز به رفع تحریم‌ها رضایت نداد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یکی از نامزد‌های کسب کرسی مجلس نمایندگان آمریکا قتل «قاسم سلیمانی»، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را «جنایت جنگی شنیع» توصیف کرد. «جیافری ام یانگ» که قرار است در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره برای کسب کرسی ایالت «کنتاکی» با «اندی بار» رقابت کند در توییتر همچنین «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور سابق آمریکا را به دلیل تجاوزگری علیه...

وب‌گاه خبر آنلاین

ماهانه 2 میلیون دلار برای حفاظت از مایک پمپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا، و برایان هوک، نماینده سابق آمریکا در امور ایران، هزینه می‌شود./ صداوسیما

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در گزارش وزارت خارجه آمریکا به کنگره آمده است که هزینه حفاظت از مایک پامپئو، وزیر خارجه پیشین و برایان هوک، نماینده سابق واشنگتن در امور ایران بین اوت 2021 و فوریه 2022 به میزان 13 میلیون و 100 هزار دلار شده است. این گزارش به تاریخ 14 فوریه که مهر "حساس، اما غیرمحرمانه" خورده است، شنبه به دست آسوشیتدپرس رسید. پامپئو و هوک رهبری کمپین "فشار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو خبرگزاری آسوشیتدپرس روز شنبه به وقت محلی در گزارشی نوشت وزارت خارجه امریکا اعلام کرده است که برای محافظت 24 ساعته از مایک پاپمپئو وزیر خارجه سابق و برایان هوک نماینده ویژه ایران در دولت دونالد ترامپ که "با تهدید‌های معتبر از سوی ایران مواجه هستند" ماهانه دو میلیون دلار هزینه می‌کند. این وزارتخانه در گزارشی به کنگره گفت که هزینه حفاظت از پمپئو و برایان...

خبرگزاری مهر

ماهانه 2 میلیون دلار برای حفاظت از وزیر خارجه سابق آمریکا (مایک پمپئو) و نماینده سابق آمریکا در امور ایران (برایان هوک) هزینه می‌شود.

وب‌گاه الف

شماری از مقام‌های سابق آمریکایی که در ترور سردار قاسم سلیمانی دخیل بوده‌اند تحت حفاظت فدرال قرار گرفته‌اند.