جمعه 14 اردیبهشت 1403

برایان هوک

برایان هوک

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - این روزها پرونده جنایات گروهک تروریستی تندر در جریان رسیدگی قرار دارد و این جانیان و حامیان آنها که ارزشی برای وجود انسان‌ها قائل نیستند و دم از حقوق بشر می‌زنند، قصد رقم زدن فجایعی را داشتند که حتی تصور آن هم وحشتناک است؛ اقدامات ناکامی که رنگ و بویی از انسانیت ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گروهک تندر با هدایت جمشید شارمهد قصد داشت در نمایشگاه کتاب تهران بمب‌گذاری کند که این عملیات به دلیل آتش‌سوزی در هتل جهان تهران انجام نگرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده سرکرده گروهک تروریستی تندر به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

عناصر گروهک تروریستی تندر قصد داشتند در سیستم تهویه مجلس مواد شیمیایی قرار دهند و در صحن پخش کنند که با دستگیری عوامل این گروهک عملیات مذکور انجام نگرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده دادستان در سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده سرکرده گروهک تروریستی تندر از برنامه‌ریزی متهم برای ترور مسئولان استان گیلان تا طراحی انفجار لوله‌های انتقال نفت در گناوه را مطرح کرد و صوتی از متهم در دادگاه پخش شد که در آن وی دستور اقدام با خشونت تمام و بمب‌گذاری‌ها را می‌داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

زیاده‌خواهی آمریکا علیه ایران چه در قالب دست‌چدنی و چه در دستکش مخملین برجام‌پلاس هر دو با انگیزه محدودسازی توان ایران بود که تیم مذاکره کننده کشورمان، دستان آمریکا را از کارت‌های بازی خالی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زیاده‌خواهی آمریکا علیه ایران چه در قالب دست‌چدنی و شروط 12 گانه پمپئو و چه در دستکش مخملین برجام‌پلاس بلینکن، هردو با انگیزه محدودسازی توان ایران بود که تیم مذاکره کننده کشورمان، دستان آمریکا را از کارت‌های بازی خالی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده سرکرده گروهک تروریستی «حرکه النضال» در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی در حالی برگزار شد که نماینده دادستان با اسناد و مدارک غیرقابل انکار از رد پای آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی و بی. بی. سی پرده برداشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «حبیب فرج‌الله چعب» ملقب به «حبیب اسیود»، سرکرده گروهک تروریستی «حرکه النضال» امروز (دوشنبه، 25 بهمن) در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی افشاری برگزار شد. در ابتدای جلسه قاضی افشاری از نماینده دادستان خواست تا ضمن قرار گرفتن در جایگاه به قرائت ادامه کیفرخواست بپردازد. وزیری گفت: متهم در خصوص چت‌هایش...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، چهارمین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «حبیب فرج‌الله چعب» ملقب به «حبیب اسیود»، سرکرده گروهک تروریستی «حرکه النضال» امروز در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست قاضی افشاری برگزار شد. در ابتدای جلسه قاضی افشاری از نماینده دادستان خواست تا ضمن قرار گرفتن در جایگاه به قرائت ادامه کیفرخواست بپردازد. وزیری گفت: متهم در خصوص چت‌هایش با منال مسلمی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از مقامات ارشد دولت ایالات متحده به روزنامه واشنگتن پست گفته اختلافات اساسی همچنان پا بر جاست و نمی توان با قاطعیت گفت توافق در آینده نزدیک حاصل خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جوان نوشت: وب‌سایت سازمان صهیونیستی اتحادیه ملی برای دموکراسی (NUFDI) اعلام کرد نشستی را با حضور چهره‌های ضدایرانی برگزار می‌کند. در این نشست علاوه بر حضور ضدانقلاب، دو عضو سابقه کابینه ترامپ نیز سخنرانی خواهند کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دعوت سازمان های اطلاعاتی غربی برای دعوت از کاوه مدنی برای شرکت در یک همایش ضد ایرانی به قیمت لو رفتن او تمام شد!

وب‌گاه مشرق نیوز

وب سایت سازمان صهیونیستی اتحادیه ملی برای دموکراسی از سخنرانی کاوه مدنی در نشست آن گروه خبر داد!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حالا که مذاکرات به نقطه حیاتی و سخت تصمیم‌گیری سیاسی غرب رسیده، دولت «جو بایدن» تمرکز پیام‌رسانی‌های عمومی خود را روی حمله به ترامپ رئیس‌جمهوری سابق آمریکا به‌دلیل خروجش از برجام گذاشته و زبان به اعتراف شکست تحریم‌ها گشوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کیهان در ستون اخبار ویژه خود به گزارش دولت جو بایدن به کنگره پرداخته است.