جمعه 14 اردیبهشت 1403

برایان هوک

برایان هوک

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیانیه وزارت خارجه انگلیس ادعا کرده است که طبق ارزیابی مرکز ملی امنیت سایبری انگلیس (NCSC) «بازیگران سایبری مرتبط با ایران تقریباً به طور قطع مسئول یک سری حملات سایبری علیه زیرساخت‌های دولت آلبانی از 15 ژوئیه هستند که تأثیر قابل توجهی بر خدمات عمومی آنلاین و سایر وب سایت‌های دولتی داشته است.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقامات اتحادیه اروپا در هفته‌های اخیر مدعی بودند که ایران و واشنگتن بیش از هر زمان دیگری به توافق نزدیک شده‌اند و کمتر از یک هفته دیگر توافق امضا خواهد شد، اما روند تحولات آنگونه که غربی‌ها ادعا می‌کنند به پیش نمی‌رود و واشنگتن مسیر متفاوتی نسبت به دیگر اعضای برجام در پیش گرفته که بیشتر شبیه بیراهه است تا مسیر مذاکرات.

وب‌گاه عصر ایران

نشنال اینترست: تهران و هاوانا از رویاهای خود برای انقلاب دایمی جهانی دست کشیده اند. اما واشنگتن از رویاهای خود برای پیروزی ایدئولوژیک بر این دو کشور دست برنداشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمهوری اسلامی ایران می‌تواند با شکایت بخش خصوصی حکم دادگاه‌های داخلی را طبق قرارداد به اجرا بگذارد و کشتی‌ها را توقیف و پس از رسیدگی قضایی حتی مصادره نماید.

خبرگزاری تسنیم

حبیب فرج‌الله چعب ملقب به حبیب اسیود، سرکرده گروهک تروریستی حرکه النضال در جلسه دادگاه امروز از چتر حمایتی دولت و نهادهای امنیتی سوئد از این گروهک تروریستی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

باید به حال انسان معاصر گریست. و همین‌طور باید خندید به حال آنهایی که این حیوان درنده (امریکا) را بزک کرده و گمان می‌کنند با کرنش کردن در برابر آن و بوسه زدن به پنجه‌اش، می‌توان از گزند آن مصون شد.

وب‌گاه منیبان

دیروز رای محکومیت آمریکا در پرونده حقوقی دعوای برخی خانواده شهدای هسته‌ای علیه دولت، نهادها و مقامات آمریکایی صادر شد.

وب‌گاه عصر ایران

معاونت امور بین الملل قوه قضائیه تصریح نمود رسیدگی حقوقی به این پرونده ها، جدای از رسیدگی کیفری و اقدامات متقابل دیگران است که ایران در مقابله با این جنایات، به آن‌ها متوسل شده یا می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاونت امور بین الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، از صدور رای محکومیت آمریکا در پرونده حقوقی دعوای برخی خانواده شهدای هسته‌ای علیه دولت، نهادها و مقامات آمریکایی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاونت امور بین‌الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران از صدور رأی محکومیت آمریکا در پرونده حقوقی دعوای برخی خانواده شهدای هسته‌ای علیه دولت، نهادها و مقامات آمریکایی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاونت امور بین‌الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، از صدور رای محکومیت آمریکا در پرونده حقوقی دعوای برخی خانواده شهدای هسته‌ای علیه دولت، نهادها و مقامات آمریکایی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

با وجود ابلاغ به آن‌ها از طریق دفتر حافظ منافع جمهوری اسلامی ایران در ایالات متحده آمریکا، خواندگان در دادگاه حضور نیافته و لایحه دفاعیه نیز ارسال نکرده اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مدیریت ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت امور بین‌الملل قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر، در چارچوب اقدام متقابل حقوقی علیه دولت آمریکا، با عنایت به طرح دعوای حقوقی برخی از خانواده‌های شهدای هسته‌ای کشورمان علیه دولت، نهاد‌ها و مقامات وقت آمریکایی نزد شعبه 55 حقوقی دادگستری تهران با هدف مقابله و جلوگیری از نقض تعهدات و رفتار‌های متخلفانه بین المللی...