چهارشنبه 18 مهر 1403

برای اورونوف، ازبکستان مهمتر از پرسپولیس است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
برای اورونوف، ازبکستان مهمتر از پرسپولیس است

روز یکشنبه خبر رسید که دکتر زرینه رئیس کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس در تماس با کادر پرشکی تیم ملی ازبکستان، آخرین وضعیت پزشکی اوستون اورونوف را اطلاع داده است. به گزارش خبرگزاری دانشجو، حتی این تماس تلفنی هم موجب نشد اورونوف از فهرست تیم ملی ازبکستان برای دیدار حساس مقابل تیم ملی ایران حذف شود. اورونوف بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس در چند دیدار اخیر این تیم در لیگ برتر غایب بوده ولی قرار...

روز یکشنبه خبر رسید که دکتر زرینه رئیس کمیته پزشکی باشگاه پرسپولیس در تماس با کادر پرشکی تیم ملی ازبکستان، آخرین وضعیت پزشکی اوستون اورونوف را اطلاع داده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، حتی این تماس تلفنی هم موجب نشد اورونوف از فهرست تیم ملی ازبکستان برای دیدار حساس مقابل تیم ملی ایران حذف شود.

اورونوف بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس در چند دیدار اخیر این تیم در لیگ برتر غایب بوده ولی قرار است در هر دو بازی تیم ملی ازبکستان مقابل ایران (فردا) و امارات (سه شنبه هفته آینده) بازی کند.

آن طور که در خبرها آمده بود، اورونوف در بازی روز شنبه پرسپولیس مقابل چادرملو هم مشکلی برای بازی نداشت؛ اما ترجیح داد استراحت کند.

به این ترتیب اورونوف به خوبی دوران نقاهت پس از مصدومیت را پشت سر گذاشته و استراحت کرده تا به بازی حساس مقدماتی تیم ملی کشورش مقابل ایران برسد.

آنچه در مورد اورونوف می توان گفت این است که او بازی برای تیم ملی کشورش را بیشتر از یک بازی باشگاهی دوست دارد و این در مورد یک بازیکن شرقی، کاملا طبیعی به نظر می رسد.